+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 4pins aansluiten

Member alexx39 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 18-Sep-13
    Credits
    337
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6

4pins aansluiten

hoe moet ik de 4pins aansluiting op het moederbord van asus crosshair 5 formula aansluiten?
    ( heb een voeding van coolermaster 720 m2 silent pro
    de 2x 4pins is eigenlijk voor de cpu aansluiting, maar kan ik dan gewoon een enkele 1x4 pins daarvan gebruiken en die met verlengkabeltje prikken in de 1x4 aansluiting
    en kan ik dan gewoon de 2x 4 pins in de 6+2 pin prikken van de pce stroomkabel voor de cpu power aansluiting?

een ingewikkelde vraag , ik hoop dat iemand hier antwoord op weet

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    De losse 4-pins aansluiting wordt enkel gebruikt bij meer dan 2 grafische kaarten, de 2x4-pins is een must voor het bord.

Dus, qua aansluiten:

- 2x4-pins van de voeding op de 2x4-pins van het moederbord,
    - 1x4-pins niet aansluiten (of aansluiten met behulp van een molex to 4-pin aansluiting, ik zou verwachten dat een fabrikant zoiets mee zou leveren maar dat is mijn mening),
    - de 6+2 pins zijn enkel voor de grafische kaarten, sluit deze niet aan op het moederbord ivm een afwijkende pinout!!!!!
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten