• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Z68XP-UD5 problemen of i7 2600K?

Ik heb reactie van Gigabyte:

Dear Mr. xxxxxxx,

If you're right, this board is supposed to be broken somehow.
In order to save your precious time, you could let our RMA engineer to check it thoroughly for you.
Please contact your original dealer for a RMA check/repair.

Wish you luck!

Kind regards
GIGABYTE-Team
 
Dus alles werkt op dit moment naar behoren? Dan ben ik bang dat tijdens zo'n check in het RMA proces er ook niet veel bijzonders uit komt. Zo uitvoerig testen ze niet.

En als ze niks vinden, was jij dan niet diegene die op moet draaien voor de kosten?

Als het nu prima werkt zou ik het lekker laten zitten. Ik heb ook wel eens onverklaarbare problemen gehad met nieuwe hardware die uit het niets waren opgelost en jaren prima hebben gewerkt. Mochten er problemen terug komen kun je altijd nog op zoek naar de exacte oorzaak / RMA aanvragen. :)
 
Ja, maar highflow zei tegen mij:


Beste,

Als het product volgens u defect is, kunt u het naar ons terug sturen.
Dan versturen wij het naar de fabrikant/leverancier voor onderzoek.

Als uit hun onderzoek blijkt dat het om een fabricage fout gaat, dan krijgt u uiteraard een vervangend product.
Wij versturen die dan weer naar u, op onze kosten.

Mocht het volgens de fabrikant om een gebruikersfout gaan, dan wordt het product niet vergoedt en worden er verzend-/onderzoekskosten bij u in rekening gebracht.

Als u er vrij zeker van bent dat het een fabricage fout is, kunt u het product onbeschadigd, in originele staat, compleet, in originele onbeschadigde verpakking en goed verpakt in een grotere doos gefrankeerd terugsturen naar:

HighFlow RMA #uw bestelnummer
Sint Jobskade 402
3024 EN Rotterdam


en daarop volgde:
Zojuist is er een geautomatiseerde e-mail naar u verzonden voor uw RMA aanvraag.
Om mogelijke onderzoekskosten te voorkomen, is het daarom altijd aan te raden om eerst contact op te nemen met de fabrikant.
Voor Gigabyte producten kunt u contact opnemen via het support formulier:

GIGABYTE GTS

Kind Regards / Met vriendelijke groet,
Kevin, HighFlow RMA


Dus ik ga er vanuit als gigabyte zegt dat ik met mijn supplier contact moet opnemen voor RMA, wat ik nu ook gedaan heb (zie ook het commentaar van highflow), dat ik in no-way dus voor die kosten ga opdraaien, anders had ik net zo goed niet contact met gigabyte kunnen opnemen en het voor mijn vakantie nog geregeld kon hebben.

Ik heb net iemand gesproken die rechten heeft gestudeerd. In feite is het zelfs zo dat ik gewoon de shit kan retourneren aan highflow en dat het mij geen fluit moet uitmaken waar de gekochte spullen vandaan komen. Highflow is verantwoordelijk om de boel af te handelen en niet ik<>highflow-leverancier. Die service horen zij te bieden.
Vanuit die gedachte, had ik voor mijn vakantie allang alles terug gestuurd kunnen hebben, ook onder de wet koop op afstand. Om de spullen te testen of het goed is, moet ik het ook gebruiken. Maar goed, ik wil me ook houden aan de highflow-voorwaarden en geen "slechte" klant zijn, want er is natuurlijk een reden dat ik alles overwogen heb bij highflow te kopen. Zie mijn review over highflow ;)

Ik heb nu alles wat ik tot nu toe kon uitzoeken, ook uitgezocht. Zoals jullie begrijpen wordt mijn frustratieniveau ook hoger en baal gewoon ervan dat ik nu 2 weken "verspild" heb met alles uitzoeken terwijl ik gewoon had kunnen retourneren. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Ik heb een RMA aangevraagd en ik ga er gewoon vanuit dat de zaken nu netjes afgehandeld worden en dat ik niet weel ik veel wat voor kosten moet gaan betalen.
 
Ik heb een rma aangevraagd en ik krijg alweer te horen dat ik testkosten e.d. moet gaan betalen als straks blijkt dat gigabyte concludeert dat het moederbord OK is....

Beste,
Dank u voor uw e-mail.

Het is goed nieuws dat het nu eindelijk werkt, misschien dat voorheen net iets verkeerd zat.
Als u nu weer problemen krijgt, kunt u het moederbord RMA sturen.

Hieronder volgen de standaard instructies:

Als het product volgens u defect is, kunt u het naar ons terug sturen.
Dan versturen wij het naar de fabrikant/leverancier voor onderzoek.

Als uit hun onderzoek blijkt dat het om een fabricage fout gaat, dan krijgt u uiteraard een vervangend product.
Wij versturen die dan weer naar u, op onze kosten.

Mocht het volgens de fabrikant om een gebruikersfout gaan, dan wordt het product niet vergoedt en worden er verzend-/onderzoekskosten bij u in rekening gebracht.

Als u er vrij zeker van bent dat het een fabricage fout is, kunt u het product onbeschadigd, in originele staat, compleet, in originele onbeschadigde verpakking en goed verpakt in een grotere doos gefrankeerd terugsturen naar:

HighFlow RMA #uw bestelnummer
Sint Jobskade 402
3024 EN Rotterdam
Samen met een kopie van uw factuur en een begeleidende brief (duidelijke klachten omschrijving).
Ongefrankeerde en/of beschadigde zendingen worden niet geaccepteerd.
Bij ontvangst zal uw retourzending in behandeling worden genomen.

Bij goedkeuring van de fabrikant/leverancier krijgt u een vervangend product opgestuurd of indien niet meer leverbaar een tegoedcoupon. Een andere regeling is mogelijk na overleg met een van onze medewerkers.

Bij afkeuring worden er onderzoekskosten in rekening gebracht en krijgt u een factuur opgestuurd. Deze dient u binnen 14 dagen te betalen. Na ontvangst van betaling, zal het product naar u worden terug gestuurd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Kind Regards / Met vriendelijke groet,
HighFlow RMA


Dus helaas kan ik nog steeds problemen krijgen ermee, de vraag is alleen wanneer.

Waarom heb ik eigenlijk in eerste instantie contact opgenomen met Gigabyte? Dat was toch om uit te sluiten dat ik die test- en onderzoekskosten moest betalen?

Het probleem is dat ik in deze situatie nooit met 100% zekerheid kan zeggen dat nu het moederbord het grote probleem is, maar de kans is enorm groot. Ik heb gister namelijk mijn voeding (die ik ook verdacht in eerste instantie) in een andere pc gedaan (waar een werkende tagan 480W voeding is uitgehaald) en daar is alles ok.
Ik heb zowel de taganvoeding en een Coolermaster voeding geprobeerd in mijn PC, maar het GD2 lampje blijft oranje (excessive overvoltage volgens de handleiding), nu dus al met 3 voedingen. Ik kan natuurlijk nu wel alles blijven gebruiken omdat het nu even werkt, maar wil geen risico lopen dat het op een later tijdstip alsnog helemaal kapot gaat, en misschien andere onderdelen ook.

Dus ik zie geen andere uitweg meer dan het moederbord terug te sturen. Ik zou het in ieder geval erg vervelend vinden om straks te moeten accepteren dat ik een product terug krijg die door Gigabyte getest is als "in orde" en dat ik dan voor alle kosten kan opdraaien.
Dan heb ik EN kosten betaald, EN in mijn ogen een niet correct werkend product, waarmee ik risico loop overige onderdelen te beschadigen. Dus we zullen zien hoe en wat.....
 
Met Vulcan Logic zijn er volgens mij 4 opties:
-1. Ligt toch aan andere hardware of kabels enzo (enkel 100 procent uit te sluiten door mobo op een geheel andere setup te laten draaien, inc kabels en alles)
-2. Ligt aan isntallatie, drivers of bios oid (lastig uit te sluiten, wel te proberen door een volledige clean install en verschillende bios versies uit te testen)
-3. Mobo was stuk, fabricaefout oid.
-4. Mobo is stuk, door een 'fout' aan jouw kant.

Nu het lastige: 1 en 2 kun je uitsluiten, kost je wel veel tijd. Ik zou het heel rigoreus testen als ik jou was.
mocht het 3 of 4 zijn, dan begint het gedonder. De kans dat jij iets fout gedaan hebt is niet zo groot, je weet echter nooit waar ze het op kunnen gooien. Dan moet je dus vertrouwen op hun redelijkheid...


Werkt het verder wel goed? Behalve dat lampje? Je zou het kunnen 'gokken' met het risico dat je het mobo over een paar maanden alsnog moet vervangen. Neem aan dat je dan voor een ander merk zult kiezen :D (pfew had zelf ookbijna deze genomen).
 
Wat boefmans zegt, de "standaard regels" die je per mail hebt gehad van ons RMA zijn (helaas) gewoon verplicht.

Het komt (helaas) regelmatig voor dat een product terugkomt, die gewoon OK is of door gebruikersfout kapot is gegaan (denk aan krasjes, overbelasting, ander schade etc.).
We hebben daar de klant dan iig geval voor gewaarschuwd.

Maar als dit niet het geval is, kan je het gerust RMA sturen.
9 van de 10 keer wordt het gewoon vervangen of je ontvangt een credit nota.
 
Laten we hopen dat ik in die "9 van de 10 keer" zit ;) want ik heb tot nu toe ook netjes de regels van Highflow gevolgd, alhoewel ik
met andere winkels altijd netjes spullen kunnen terugsturen zonder al die voorwaarden van testkosten e.d. Dan was het gewoon een kwestie van DOA en ik kreeg zonder problemen een vervangend product. Maar ja goed, dat had ik van te voren moeten checken in de voorwaarden, dus dat is dan mijn fout en weet ik dat dan nu.
@boef: volgens de voorwaarden van Highflow krijg ik altijd een vervangend exemplaar en heb ik geen keuze om een ander moederbord te kiezen, tenzij de Z68XP-UD5 niet meer te krijgen is. Dus als ik mijn vertrouwen in gigabyte kwijt ben, kan ik niet zomaar zeggen: geef maar een asus. Maar er staat wel dat je een regeling kunt treffen in overleg met de medewerkers van Highflow. Dit heb ik eerder al gedaan en is gewoon altijd netjes opgelost, dus daar maak ik me dan ook geen zorgen over.

Ik moet eerst alles zelf proberen uit te sluiten, dan contact op nemen met Gigabyte wat me 2 weken gekost heeft om een reactie te krijgen, daarna krijg ik te horen dat ik alsnog het risico loop om testkosten e.d. te betalen, en ik loop het risico dat andere onderdelen stuk kunnen gaan door die excessive overvoltage, en nu krijg ik te horen van de RMA afdeling dat ik dus tot 10 oktober (3 weken) moet wachten totdat ik mijn moederbord op kan sturen i.v.m. vakantie.

Zonder dat ik teveel wil overkomen als een negatief persoon of een zondebok wil zoeken, begin ik langzamerhand de situatie wel behoorlijk vervelend vinden. Begrijp me niet verkeerd; ik heb highflow om een reden uitgezocht om alles bij te bestellen, en vorige bestellingen/RMA's zijn altijd netjes en correct afgehandeld, maar met deze situatie heb ik het gevoel alsof ik maar begrip moet blijven tonen, maar ik intussen geen stap verder kom en de mogelijkheid bestaat dat ik aan extra kosten kan vasthangen en nu moet ik dan ook nog 3 weken wachten voordat ik het kan opsturen. Ik weet natuurlijk niet of dit voor de buitenkant een terecht gevoel is maar ik voel het wel zo....alles gaat mis achter elkaar.
Ik weet dat ik niet veel anders kan zeggen als: Het is helaas niet anders :'(
 
Laatst bewerkt:
Als die nou helemaal niet deed en geen beschadigingen, dan hadden we gezegd dat je gelijk moest terugsturen.
Maar het doet het soms wel en soms niet, dan moet dus andere oorzaken uitgesloten worden.
Want het is nog vervelender als je direct onderzoekskosten voorgeschoteld krijgt, wanneer blijkt dat het product gewoon goed werkt (en je die dus ook weer terug krijgt).
Juist daarom aangeraden om eerst even goed te checken met Gigabyte etc., om die risico te minimaliseren.

Het is bij jou wel een lastig geval die we niet zo vaak meemaken, ook vervelend met de vakantie er tussen :(
Balen dat het zo stroef loopt met jouw nieuwe PC, we doen iig ons best om te zorgen voor een goede oplossing, het duurt wellicht iets langer maar het komt wel goed!
 
Het probleem was ook dat ik niet echt op de hoogte was van die procedure. Nog nooit heb ik een winkel meegemaakt die enkel een standaard RMA procedure heeft en geen omruilregeling of wet-koop-op-afstand-regeling of zoiets. Is ook niet erg, maar ja ik heb slechte ervaringen met testen/onderzoeken. Ik had namelijk in het DDR1-tijdperk met memtest uitgebreid onderzoek gedaan en het bleek dat 1 geheugenmodule kapot was. Terug gestuurd naar de betreffende winkel die ook met test en onderzoekskosten kwamen (kingston). En uiteindelijk bleek er bij hun niks aan de hand te zijn. Ik kreeg een kapotte module terug en kon 74 gulden test- en onderzoekskosten betalen, ondanks al mijn uitsluitingen/bewijzen. Dus ik ben inderdaad aan de gratie van Gigabyte overgeleverd nu, terwijl ik aan de gratie van Highflow over geleverd wil zijn snap je? Highflow weet ik dat ik kan vertrouwen, maar moet nog afwachten hoe dat zit met Gigabyte.....Vandaar dat ik eerder te kennen gaf dat ik zaken doe met jullie, niet met Gigabyte.
Het zou dan handig zijn als mensen hun spullen terug konden sturen naar jullie en dat jullie dan gaan testen. Scheelt de klant een hoop frustratie, administratie, proces-tijden etc. Ze hadden dan 1 aanspreekpunt en zouden dan weten dat hun pc-onderdelen tenminste in goeie handen zou zijn van Highflow. (hint hint, ik zie een businesscase voor jullie hehe ;) )

Maar goed, ik heb gedaan wat jullie zeiden en ik zal wachten tot 10 oktober. Ik durf mijn spullen gewoon nu niet te gebruiken, omdat ik bang ben dat er alsnog iets kan stuk gaan doordat dat lampje die excessive overvoltage aangeeft. En je begrijpt natuurlijk dat ik niet alweer die hele molen in wil ;)
 
Je kan al blij zijn dat het een recent mobo is want als het mobo EOL is (+-1 jaar) dan kan je wachten tot Gigabyte het heeft hersteld.
Mijn mobo van Gigabyte is op 1 dag na 8 weken weg geweest :'( .
Sinds dien enkel nog Asus in het systeem die werken met credit nota's vele leuker imho.

En Freddy helpt altijd met RMA's je zal altijd weten waar en hoe je product aanmelden.
Das al een Service van HF
Met tussenpersoon nl. HF of een andere zaak zit je altijd met transport tot bij HF 1 dag > van HF naar Gigabyte minstens 1 dag aangenomen dat de levering in de ochtend is. > dan de testen > transport naar HF minstens 1 dag > van HF naar consument nog een dag.
In het beste geval ben je 2 dagen langer je product kwijt en in het slechtste 4 werkdagen (+weekend)

Tis spijtig dat spullen stuk gaan in het geheel :D

Veel geluk alvast en een spoedig weerzien van je Mobo :)
 
maar bezie het ook van de andere kant: uit ervaring blijkt gewoon vaak dat er andere oorzaken kunnen spelen, die soms lastig te achterhalen zijn. Ik heb het met mijn eigen mobo gehad, deed het niet, alles uitgesloten (dacht ik) op videokaart na, maar kreeg toch even beeld bla... had geen andere videokaart liggen, naar de winkel terug, die testen alles: hop toch videokaart.

Dus echt, test alles rigoreus, dan kun je dat tenminste uitsluiten:D maar daarben je al mee bezig begrijp ik.

Het blijft frustrerend en *(&#$&*(# als je nieuwe dure hardware het niet goed doet, ik ken het gevoel! (ook met geheugenmodules een keer een DOA meegekregen... eer dat je daar achter bent als je niet de hele zwik hebt liggen).
 
@Hyperion: daarom wilde ik dat binnen die 10 dagen gefixed hebben. 8 weken....sow zeg. Ik kan het pas vanaf 10 oktober bij Highflow aanbieden en dan nog 8 weken Gigabyte....zie je het voor je. Dan heb ik eind augustus een nieuwe pc gekocht en moet dan tot mid-december wachten. Ik kan je wel vertellen dat dat dus echt niet gaat gebeuren ;)

@boef. Ik heb 2 verschillende videokaarten + onboard GPU, 3 verschillende voedingen geprobeerd, 1 extra geheugenmodule, alles buiten de kast gebouwd, de schroeven van de prolimatech niet aangedraaid maar de koeler laten rusten op de cpu (om kortsluiting o.i.d. te voorkomen).....wat wil ik nog meer doen dan? Het enige wat ik hier niet heb liggen, waar ik niet aan kan komen, is een andere s1155-cpu. Maar ik zie nu ook totaal geen reden om deze te verdenken.
 
80 procent kans dat het het mobo is. Edoch, wat je ng kunt doen:

- CPU in ander mobo
- andere CPU in dit mobo
- minimaal starten (CPU, memory, geen hhds): waar in de boot gaat dat lampje aan
Als bij minimale start lampje uitblijft, wellicht windows opniuew installeren
- cmos reset heb je gedaan neem ik aan?
- bios flash?
- in de bios spanning laag zetten, blijft dat lampje ook aan dan?
Zo zijn er mss nog een paar.

btw, experiment: een CPU kan wel ff met alleen een beetje windkoeling: je kunt er meestal net mee posten :)
 
@das experiment: ??? ik begrijp niet waarom dat niet snugger is. ik wilde de druk op het moederbord eraf hebben om uit te sluiten dat het moederbord op de een af andere manier raar verbuigt en zo kortsluiting met soldeerpuntjes veroorzaakt....
Ik heb geen enkele mogelijkheid om aan een s1155-cpu te komen, en ik zou nu niet weten waarom het de cpu moet zijn.

@boef: Ik heb niet eens windows geinstalleerd. Ik heb tot nu toe alleen maar met minimale startups gedaan. cmos reset heb ik al tig keren gedaan. Sterker nog, bij de allereerste keer dat ik in de bios kon komen was dat de trigger geweest: batterij eruit, clearcmos en booten maar. Bios flash heb ik gisteren direct gedaan toen ik weer beeld had. Ik ben van F1 naar F4 gegaan.

Welke spanning moet ik dan lager zetten in de bios??
 
je geeft aan dat je een excessive voltage krijgt. Geen idee wat dat betekent: of dat over het mobo gaat of de spanning op de cpu...: daarom zou ik even opzoeken wat de minimale waardes zijn om te booten (of daar tegenaan).

je hebt neem ik aan geen post boot ledjes op het mobo?
Vanaf wanneer gaat dat lampje aan ongeveer?

wel vaag inderdaad, als ik het verhaal zo goed lees:
-deed die eerst niks
-deed die het met een andere voeding ineens helemaal normaal
-deed die het toen met jouw voeidng ook goed, behalve dat vreemde lampje...
Kan dus iets met de stroomvoorziening van het bord zijn.

mss ook windows erop, dan kun je mss wat meer info krijgen over de problemen?

en over die cpu: je kent niemand niemand met een 1155? :-(
 
dat lampje gaat en blijft aan vanaf het moment dat ik op de powerbutton druk.
Ik heb voor de rest zoveel andere ledjes: pci-e ledjes, powerphase ledjes, cpu-led bij de socket (gaat uberhaupt niet echt aan. even 2 secs en dan gaat ie weer uit), sata-ledjes en nog verschillende anderen. Handleiding is erg karig en ik hoor geen piepjes via audio.

- allereerste bootup: gigabyte logo+artifacts. result: hang
- enkele prutserijen later....nog steeds hetzelfde...
- na batterij removal+cmosclear kwam ik ineens in het bios. Toen direct naar optimale default settings gedaan, en gereboot.
- na de reboot: nog steeds beeld. Na een 5e reboot: nog steeds beeld.
- toen pc uitgezet en na een tijdje weer aangezet: geen beeld + spontane aan-uit actie (dit een paar keer)
- toen na enkele keren rebooten en wat frutselen met andere kabels, pc plat leggen e.d. ineens beeld, maar terug naar de begin situatie
- battery+clearcmos procedure uitgevoerd: geen trigger voor een goeie bootup, maar weer terug naar begin situatie.

sindsdien is het constant hetzelfde gebleven totdat ik gister die andere voeding probeerde. Toen bleef ik lang beeld houden. Daarna de corsair voeding weer geprobeerd (gewoon de stekkertjes terug gedaan) en ik bleef ook beeld houden, op een enkele spontane aan-uit actie na. Maar bij alle voedingen bleef dat oranje ledje aanwezig (moet groen zijn volgens handleiding).

Ja, de stroomvoorziening van het moederbord...dat zeiden 1 vriend en 1 collega vandaag ookal.

Ik wil wel windows erop zetten, maar ik durf niet te lang de pc aan te laten. Straks verknal ik nog andere componenten....
EDiT: Als iemand in de buurt woont die toevallig een s1155 cputje te leen heeft, mag ie langskomen ;) Maar zoals ik al zei, dan weet ik nog niet of het uitgesloten is. Ik kan nu enkel alleen het lampje checken of dat verandert. Voor hetzelfde geldt blijft het systeem nu gewoon aan, ik weet het niet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT2: @boef. Ik heb net even het systeem opgestart en hij blijft het doen nu...maar het overvoltage lampje brandt nog steeds. Ik heb zoals jij zei de voltages omlaag gegooid. De vcore van de CPU staat default op 1.250V. Deze heb ik terug gezet naar 1.19V.
De QPI/vtt voltage staat default op 1.050V en heb ik terug gezet naar de eerste waarde daaronder (iets van 0.9 nogwat).
CPU pll staat op 1.800V en heb ik op 1.600V gezet.
System agent voltage is default 0.925V en heb ik terug gezet op 0.9V.

Lampje blijft branden ook na een reboot.

Trouwens het GD1 en GD2 ledje (wat bij mij dus oranje is) zijn de CPU VTT indicator ledjes. The green LEDs light up under normal working conditions. The yellow LEDs will be illuminated when an excessive overvoltage or overloading occurs.
Zoals ik het hier begrijp hoeft dat ledje niet aan te zijn. Er is gewoon een geel en groen ledje, en het groene ledje (GD1) moet altijd branden, maar zoals ik het hier begrijp moet dat GD2 ledje gewoon uit zijn. Vreemd, terwijl ik wel de vtt voltage toch behoorlijk naar onder geschroefd heb.....

Verder zijn er diagnostic leds:
CPU LED
MEMORY LED
SATA LED
PCI-E x16/x8 LED
PCI-E x4/x1 LED
PCI LED

The 6 leds indicate if a component (including memory and CPU) or a device (including pci and pci-e cards and sata devices) works abnormally. The LEDs will light up during the post when the components/devices have a problem.

Dus het is maar goed dat die CPU en MEM LED uitblijft ;)

Dan heb ik nog ACPI LEDs. S0, S1, S3, S4_S5 LEDs: indicates system power status to prevent potential hardware damage due to improper plug/unplug actions.

En dan nog de PHASE LEDs. Die geven aan hoe hoog de CPU load is.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R [VERKOCHT] Gigabyte GA-P67A-UD5-B3 Verkocht 1
N [waterkoeling] €500-€700 I7920, 5870,GIGABYTE -EX58-UD5 Advies Waterkoeling Setup 11
S verkeerde voltage uitlezing Gigabyte X58 UD5 Hardware & Software 0
U Gigabyte X58 UD5 / Core i7 , PCI-e frequentie verhogen? Overclocking 2
Robin Gigabyte x58 UD5 / xtreme Liquid blocks. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Robin Waterblokken Gigabyte X58 UD5 S1366 Waterkoeling 8
M Koeling problemen Problemen & Oplossingen 19
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
A Fan problemen met EK-Cable Splitter 4-Fan PWM extender Problemen & Oplossingen 13
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
A Problemen met windows/hardware Hardware & Software 7
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
P problemen met de kraken x51 Waterkoeling 1
T Eerste waterloop problemen met gpu backplate hitte Waterkoeling 17
AQuAKiNG problemen met Nvidia Surround NVIDIA 1
R Problemen met waterkoeling en Aqua-computer Waterkoeling 29
D problemen met pc op starten geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 1
D Problemen met ratelende fans? Overige Koeling 11
Freddy Problemen die je hebt sinds gisteren, hier posten aub HighFlow Forum 39
U Problemen met GTX 680 SLI OC/BIOS/Volt mod Overclocking 0
W gtx 780 3way problemen Problemen & Oplossingen 0
D Problemen videokaart (waarschijnlijk) Problemen & Oplossingen 3
D Problemen met internet explorer Hardware & Software 28
B Keuze problemen watercooling Advies Waterkoeling Setup 2
K Opstart problemen met nieuwe videokaart (GTX670) Hardware & Software 1
sir serial Shout problemen. Problemen & Oplossingen 2
R Problemen intel i5 750 cpu Problemen & Oplossingen 10
Johnny [Nvidia] Driver problemen Hardware & Software 147
Arniebomba Windows 8 - Ervaringen, problemen, oplossingen, tips. Hardware & Software 41
N i5 3570k overclock problemen Overclocking 15
arwin74 Feser One mixen met Feser VSC, problemen? Waterkoeling 6
DjangoSoe 5870 Crossfire problemen, te lage framerate na Windows herinstallatie Problemen & Oplossingen 10
S Problemen met Aqua-Computer Aquastream XT 1046 12v usb Waterkoeling 3
X schroef / bevestiging problemen rad + shroud + fan + 1 of 2 mm metaal + fan gril Waterkoeling 4
R i5 2500K OC problemen Overclocking 17
M Problemen met flow Watercooling Waterkoeling 8
Wouter Problemen die bekend zijn. HighFlow Forum 2
E Problemen met LED achter het plexiglas..... Cases en Modding 4
T BSOD Problemen met nieuw buildt PC Problemen & Oplossingen 3
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
D Problemen met CFx + 2e scherm. Problemen & Oplossingen 26
B Waterdruk problemen Overige Koeling 2
Freddy Problemen met Forum + Internet Explorer? HighFlow Forum 29
CrUzEr problemen met mijn XFX Radeon HD 5870 Hardware & Software 10
Wouter Problemen gevonden? Meld ze hier!! Report bugs! HighFlow Forum 387
J Problemen met HighFlow site HighFlow Computer Cooling Shop 7
Yil Problemen Raid0 setup REXII Problemen & Oplossingen 13
Don_Holio Problemen met vullen van loop Waterkoeling 6
R overclock problemen Overclocking 23
Exeon Problemen met Rampage II extreme en geheugen Problemen & Oplossingen 47

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan