Ik ben zelf ook verzot op kwaliteit en snelheid , echter vind ik wel dat de meerprijs moet overeenkomen met de prestatiewinst.
Ook ik ga binnenkort een GTX 295 kopen *_* want mijn persoonlijke mening en beschikbaar budget vinden dat acceptabel.
Echter kies ik qua geheugen de gulden middenweg omdat ik daar ook 4 GHz mee kan halen en ik geen 4,2 Ghz hoef te halen ...
Zo ook met de I7 ...ik ga de 920 kopen omdat ie gewoon snel is en een eerlijke prijs. De 965 daarintegen is belachelijk geprijst als je naar de snelheidswinst kijkt tov de 920.
En dat geld bv ook met een 2 X een GTX 295 aangezien je daar geen 200 % vga power voor krijgt ...hoe meer sli ..hoe meer snelheidsverlies je krijgt gemiddeld per kaart. En dat vind ik jammer en niet het geld waard.
wederom , alles bovenstaande is persoonlijk
Ik respecteer ook de top of the line gebruiker , dankzij hen worden nvidia amd intel etc etc gefinancierd om betaalbare producten voor de gemiddelde gebruiker op de markt te zetten
ps: je kan ook eens denken aan een geheugen koeler , echter ben je dan mischien duurder uit dan meteen sneller geheugen te kopen ...