• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke fans keuze voor de Prolimatech Megahalems?

jazzwest

Junior Member
hallo

ik wil een hele goede koeler voor mijn amd x6 1055t hebben.
nu nu zit ik aan de Prolimatech Megahalems te denken. maar nu vroeg ik me af wat zijn nu echt goede fans die erop passen. ik wil een push-pull setup gaan maken en vraag via de fans controller van het MB inzetten.

als jullie aanranders hebben hoor ik dat graag. of zijn er anderen coolers die interessanter zijn?

alvast bedankt
 
oke bedankt,

nog een ander vraagje zal het verschil tussen lucht en water heel groot zijn want zit te twijfelen wat ik zal doen, want je bent toch algauw 100,- kwijt voor een goede koeler met fan's en als ik naar water zal gaan ben ik iets meer dan 200,- kwijt ong. en het voordeel is dat ik later mijn 470's erbij kan hangen schilt een hoop herrie denk ik zo.

de twijfel is groot wat ik zal doen maar zeker als ik over ga naar water moet ik een anderen kast hebben, ga deze optie toch ook maar een goed bekijken.
 
als je nooit eerder met waterkoeling hebt gewerkt, kies dan voor een kant en klaar setje van de highflow shop. alles compleet, goede materialen, en Freddy service ;)

OF je kan voor die nieuwe koeler van Coirshair gaan! das helemaal simpel, alleen kan je niet uitbreiden....
 
ben op zich wel redelijk handig dus het zelf in elkaar zetten lukt wel, is meer het uitzoeken. maar als ik dit zal doe en hier nog even post zodat een van jullie mij misschien wel wil vertellen om alles op elkaar aan te sluiten is moet dat wel lukken. want denk dat ik wel een grotere radiator en pomp nodig heb dan bij een standaard setje. omdat ik er later 2 470 bij wil hangen.

maar ik ga dan eerst een mooie case uitzoeken, wil er eentje waar je de radiator bovenop kan plaatsen, kan ik eventueel ook wel zelf maken. want de case die ik nu heb kunnen gaan slangen door naar buiten. en hij is te klein ook
 
Ik ben hier ook al een lange tijd aan het twijfelen, een pwm gestuurde fan? of gewoon een 3 pins fan, je hebt niet veel pwm fans voor zover ik het weet ik dacht eigenlijk aan 2 keer Noctua NF-P12's maar die blijken een vreemde vliegtuig geluid te maken, of 2 keer scythe slipstream's 1900 rpm blijken ook goed te presteren en dan heb je nog de mounting brackets je moest een setje kopen voor je 1366 socket dacht ik

Edit: het blijkt dat een 775 en een 1366 socket wordt meegeleverd
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
volcom Fans met rode leds welke leds erbij zetten? Cases en Modding 3
DeKentering Welke fans voor push/pull radiator setup?? Waterkoeling 7
M welke fans voor radiator? Waterkoeling 6
S Welke fans voor Aquaero 5 Waterkoeling 3
psyduck170 Welke fans moet ik nemen? Waterkoeling 2
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
volcom Welke fans best op Magicool 240 slim rad? Waterkoeling 11
M Welke fans voor een Black Ice GT Xtreme Lite 240 Waterkoeling 4
H Promalitech megahalems: Fan Clips? En welke fans aan te raden? Overige Koeling 12
D Welke koeler en case fans ? Overige Koeling 124
I Welke fans voor radiator? Waterkoeling 72
D [Fans] Welke heb je op jouw radiator? Waterkoeling 15
A Welke fans moet ik nemen? VERZAMEL TOPIC Overige Koeling 68
U Welke fans voor TFC Xchanger Waterkoeling 5
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan