Update 21 Juni 2009 – Beginning of the Summer !
Zozo, hmm, precies veel gebruikt om m’n update’s mee te beginnen, maar goed, hier gaan we dan. Er is afgelopen dagen weer heel wat gebeurd, tiens dat schrijf ik ook precies veel in update’s, maar dat is geen leugen dus het mag, alhoewel het me een déja vu gevoel geeft ^^.
Deze keer ook weer heerlijk buiten gewerkt, maar geen progress fotokes genomen, ochja dat moet niet altijd, ’t gaat er hem om naar waar we geraakt zijn na ons uur of 2 werk, vaderlief kon het deze keer ook niet laten om mij een handje toe te steken, dus bij deze een bedankje voor hem
.
Maar goed, ‘k ga eens uit de doeken doen wat we allemaal uitgespookt hebben, ik heb nog wat geslepen aan ’t boeltje zodat de psu er verticaal in kon (deels maar he), vader heeft dan terwijl steuntjes gemaakt om de case weer aan mekaar te poppen want ze was op een gegeven moment bijna zo goed als voor ’t grof vuil … ^^.
Eens ermee binnen heb ik er wat hardware in gemikt en wat zitten foefelen met pompposities etc …, maar goed, fototijd? Iedereen ziet dat wel zitten denk ik zo
.
Terug @ Rommel
.
[/img]http://i44.tinypic.com/2567laq.jpg[/img]
En ook nen hoop
fans die klaarligt, ‘k ga ze natuurlijk niet allemaal nuttigen want der zitten ook rommelfans tussen ze…
Verder dan eens het rad op de case gelegd met m’n opgeschuurde zinken plaatje
.
Boeltje@kamer en eens gevuld, psu zal der ‘n 9cm uitsteken, moet ik dan nog iets voor fabriceren …
Bottom room, 2x
pompen, 1x PA120.2, PA120.1 still need to be ordered …
We’ve got some
Bitspower in da house, jo jo ^^xD…, oooh wat zijn we weer lollig op zondagavond ^^.
Daartussen moet nog een D-plug gemikt worden …
GPU en HDD’s, past ook maar net, maar beter past net dan net niet ^^…
Het eerste overzichtje
.
Beetje zooi@achterkant …
Het 2de overzichtje met een RS120 erbij om te tonen hoe bedrukt het er beneden wel niet is
.
Schotje van onderaf , Supreme is maar tijdelijk gemount, want zit wc-papier onder nu, en ‘k moet die jet plate nog opschuren ^^
.
Ziezo, dat was het qua foto’s weer, even een opinie, qua slangkleur voor de gpuloop, zwart/wit of evt grijs, het zwarte vind ik zelf wel ok, maar me denkt dat wit evt beter zou zijn, dan zijn de WC-de componenten de Day en de kast de Nite ^^, wat een fijne logica alweer
.
To do !
- Alles weer uit de kast halen.
- Nog ’n beetje boren in de kast.
- Omhulsel en psumounting maken voor achteraan (’s voor de vakantie ofzo
- WC-gerief bestellen Chez Eddy, Freddy komt nog wel eens een keertje aan de beurt, want dat was ook dik in orde
- Kast nog eens spuiten
- Beginnen aan de afwerking
- Halverwege de vakantie eens moboblokjes en ramblokjes van MIPS bestellen
.
Damn, dat wordt nog een hele klus ^^, klusserdeklusseklus, ik wil vliegen vliegen, vliegen als een mus
.
Tot de volgende update !