Voel u geëerd want hier is een update ! en een hele dikke nog wel !
Update 16 Februari 2009
Hier is hij dan, de update welke eigenlijk de final zou moeten zijn, maar met omstandigheden zal het niet zo zijn, in ieder geval kunnen jullie je nu verwachten aan 31 foto's + 1 van de teaser
.
Allereerst kwamen er hier donderdag wat stuff van it-service binnen, voor oa de stacker waar ik ook mee bezig ben (log ga ik wss morgen ook online gooien, zo niet, donderdag) en voor Day 'N Nite (de p182 dus
).
Dit bevatte dus de genoemde onderdelen van de vorige-vorige update
.
Nu donderdag direct erin gevlogen, fangrill's zoeken tussen heel de meuk en op de radiatorfans en de intakefan in de case plaatsen.
Window dan ook maar afgetekend op die plexi plaat, alsook het plexi plaatje voor op het pompsteuntje.
Met het window is het achteraf helemaal fout gegaan, reden staat hier ook ergens, maar vaderlief gaat voor mij volgend weekend bij de doe-het-zelf een op maat gezaagd stukje halen dus dan laat ik dat volgende week nog even met een fotootje zien.
Vrijdag wou ik dan spiegelmod, het window en het pompsteunplaatje gaan monteren, alles is uitgevoerd en zal hier fotogewijs onderkomen
ook wou ik m'n supreme uitkuisen want die was wel heel vuil geworden, vraag mij niet hoe.
Bij de bestelling zaten ook nog zwarte en witte slangen, na eventjes de slangen op een koppeling gestoken te hebben uiteindelijk voor de witte gegaan in combinatie met zwarte antiknik.
Maar om dit alles te kunnen uitvoeren moest de loop dus leeggemaakt worden met mijn uberdrainport
.
Drain in actie !
vuile supreme reeds opengemaakt.
Van alle vuiligheid ontdaan, mooi he
Weer geassembleerd en klaar voor remount met verse AS5
.
Gemount met witte slangen + zwarte antiknik, mooie combi imho
.
Na wat heen en weer geloop tussen de "stal" en "het pc-kot" het spiegeltje voor onderaan passend gekregen, zodat ik het zonder m'n mobo te hoeven verwijderen kon placeren (o ja ik was een beetje lui
).
Toch speciaal eh xD.
Toen we klaar waren de boel gevuld op de volgende manier.
Goed kijken naar de foto's is de boodschap !
.
En gieten maar ! (Feser Aqua pure water + een beetje anticorrosion vandaar het grijze, is nu zo goed als uit het
reservoir).
Dan nu de beurt aan het pompsteuntje welk echt mooi is geworden imho, enig nadeel is dat heel de case nu lawaai gaat maken omdat de
pomp met koppelingen aan het res is verbonden dus dat wordt nog eens leegmaken en rubber tussen de reservoirklemmen steken.
Geniet en laat uw ogen gestreeld worden !
Without teh M*th*F*ck* window
.
Nog eens het pompsteuntje, want het is oooooo zo fotogeniek.
Dan gaan we ons maar verder naar binnen in de case verplaatsen
.
Oh my god, it's HUUUUUUGE
.
I like
Bitspower *BLINGBLING*, you?
Mirror, mirror on the floor ...
Een overzichtje, want overzichtjes moeten er altijd zijn !
Up and runnin'...
Put the lights on !
Zo dat was het dan qua foto's voor deze update.
Maak nu maar snel jullie toetsenborden droog, want van al dat gekwijl zou het nog wel eens kapot kunnen gaan.
To Do lijstje:
- witte fan kopen voor onderaan
- witte fan kopen voor aan de bovenste hd kooi en die scyte s-flex 1600rpm aan de voorkant ervan plaatsen zodat ik een windtunnel krijg
- day van het ene zijpaneel verwijderen en denken aan iets anders om het logo erop te krijgen
- plexi plaatsen met dubbelzijdige tape ipv TEC7.
Dat was het dan weer, morgen ben ik er normaalgezien wel weer met de CM Stacker tot nu toe
.
Deze moet ook nog eens terug wat verder geclockt worden want nu draai ik maar aan een schamele 3504Mhz@1.392v, daar zal ik jullie nog wel van op de hoogte houden