• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC Log: Liquid P182

jammer dat je letters niet zo goed zijn uitgekomen, maar het is wel een leuk idee.

idd dat wel, maar die Night moet ik wel nog wat properder maken, atm is het niet zo spectaculair ..., en het is niet zo opvallend bedoeld hoor, bij donker en het licht van het scherm zie je iets donkers, iets wat niet mee reflecteert, de projectnaam :), das wel coewl vindek :)
 
Update 15 februari 2009-02-15

Eventjes komen teasen met een detailfototje ^^
28jwv84.jpg


Het logo ben ik nogaltijd aan het twijfelen, denk dat ik het paneel blanco ga laten, miss ergens in verwerken ?, we shall see imho.

Het overclocken van m’n E6750 begint echt tegen te vallen hoor, ik krijg h’m nu zelfs niet meer terug stabiel op 3.64ghz :(.
 
Voel u geëerd want hier is een update ! en een hele dikke nog wel ! :p
Update 16 Februari 2009

Hier is hij dan, de update welke eigenlijk de final zou moeten zijn, maar met omstandigheden zal het niet zo zijn, in ieder geval kunnen jullie je nu verwachten aan 31 foto's + 1 van de teaser :p.

Allereerst kwamen er hier donderdag wat stuff van it-service binnen, voor oa de stacker waar ik ook mee bezig ben (log ga ik wss morgen ook online gooien, zo niet, donderdag) en voor Day 'N Nite (de p182 dus :p).

2hnz63b.jpg


Dit bevatte dus de genoemde onderdelen van de vorige-vorige update :p.

Nu donderdag direct erin gevlogen, fangrill's zoeken tussen heel de meuk en op de radiatorfans en de intakefan in de case plaatsen.

r08k8j.jpg


Window dan ook maar afgetekend op die plexi plaat, alsook het plexi plaatje voor op het pompsteuntje.
Met het window is het achteraf helemaal fout gegaan, reden staat hier ook ergens, maar vaderlief gaat voor mij volgend weekend bij de doe-het-zelf een op maat gezaagd stukje halen dus dan laat ik dat volgende week nog even met een fotootje zien.

2wrdblu.jpg


2iqh7oo.jpg


Vrijdag wou ik dan spiegelmod, het window en het pompsteunplaatje gaan monteren, alles is uitgevoerd en zal hier fotogewijs onderkomen ;)
ook wou ik m'n supreme uitkuisen want die was wel heel vuil geworden, vraag mij niet hoe.
Bij de bestelling zaten ook nog zwarte en witte slangen, na eventjes de slangen op een koppeling gestoken te hebben uiteindelijk voor de witte gegaan in combinatie met zwarte antiknik.

Maar om dit alles te kunnen uitvoeren moest de loop dus leeggemaakt worden met mijn uberdrainport :).
orible.jpg

Drain in actie !

55otci.jpg

vuile supreme reeds opengemaakt.

ioferr.jpg

Van alle vuiligheid ontdaan, mooi he :p

rk1y1c.jpg

Weer geassembleerd en klaar voor remount met verse AS5 :).

2mnouw4.jpg

Gemount met witte slangen + zwarte antiknik, mooie combi imho :).

Na wat heen en weer geloop tussen de "stal" en "het pc-kot" het spiegeltje voor onderaan passend gekregen, zodat ik het zonder m'n mobo te hoeven verwijderen kon placeren (o ja ik was een beetje lui :p).

11lkm09.jpg

Toch speciaal eh xD. 

Toen we klaar waren de boel gevuld op de volgende manier.
Goed kijken naar de foto's is de boodschap ! :).

o5yrtz.jpg


w70fnd.jpg

En gieten maar ! (Feser Aqua pure water + een beetje anticorrosion vandaar het grijze, is nu zo goed als uit het reservoir).

Dan nu de beurt aan het pompsteuntje welk echt mooi is geworden imho, enig nadeel is dat heel de case nu lawaai gaat maken omdat de pomp met koppelingen aan het res is verbonden dus dat wordt nog eens leegmaken en rubber tussen de reservoirklemmen steken.
Geniet en laat uw ogen gestreeld worden !
iw85zm.jpg


317eivc.jpg


qzovuf.jpg


w8kf84.jpg


n3s11e.jpg

Without teh M*th*F*ck* window :p.

mx2f48.jpg

Nog eens het pompsteuntje, want het is oooooo zo fotogeniek.

Dan gaan we ons maar verder naar binnen in de case verplaatsen :).

f4imw5.jpg

Oh my god, it's HUUUUUUGE :eek:.

vr79f4.jpg


2nq3xvd.jpg

I like Bitspower *BLINGBLING*, you?

ji0234.jpg


wb9clw.jpg


rtf66u.jpg

Mirror, mirror on the floor ...

25q81gh.jpg

Een overzichtje, want overzichtjes moeten er altijd zijn !

2nb8v9l.jpg

Up and runnin'...

2d8lzfc.jpg

Put the lights on !

2ld91r9.jpg


98deg1.jpg

Zo dat was het dan qua foto's voor deze update.
Maak nu maar snel jullie toetsenborden droog, want van al dat gekwijl zou het nog wel eens kapot kunnen gaan.

To Do lijstje:
- witte fan kopen voor onderaan
- witte fan kopen voor aan de bovenste hd kooi en die scyte s-flex 1600rpm aan de voorkant ervan plaatsen zodat ik een windtunnel krijg
- day van het ene zijpaneel verwijderen en denken aan iets anders om het logo erop te krijgen
- plexi plaatsen met dubbelzijdige tape ipv TEC7.

Dat was het dan weer, morgen ben ik er normaalgezien wel weer met de CM Stacker tot nu toe ;).

Deze moet ook nog eens terug wat verder geclockt worden want nu draai ik maar aan een schamele 3504Mhz@1.392v, daar zal ik jullie nog wel van op de hoogte houden ;)
 
@Antyrael, thx ;)

Update 24 Februari 2009:

Zozo omdat ik mij nu toch aan het vervelen ben na de minilanparty van de afgelopen dag en 'n half en ik geen zin heb om huiswerk te maken dan maar een update fabriceren.
En met reden natuurlijk, want er is wat gebeurd natuurlijk, oa. een plexi plaatje in de case geplaatst met dubbelzijdige tape en Day er terug afgeschuurd en maar een groot zwart vlak gespoten, wie weet doe ik er nog iets mee maar ik vind het wel goed zo. Want ik kan eindelijk zeggen hij is af, alhoewel er nog een paar kleinigheidjes te doen zijn, maar dat wordt wel in orde gebracht, alsook moet m'n overclock nog ge finetuned worden ;).

O ja, de E6750 is er terug ingegaan, vond die E6600 zich soms toch maar raar gedragen, nuja hij zit in de 2e pc en zal uiteindelijk zo rond de 3.74Ghz gaan draaien bij een 1.456v voor 24/7.

Fototijd dan maar ;).
wlookx.jpg

Afgeplakt om te spuiten.

Heb dan wel geen foto's genomen van het plaatsen van het plexi enken nog wat totale overzichtsshots ;), maar ik denk dat jullie die ook wel kunne appreciëren ? :)

29ar8mp.jpg

Vrij strak, al zeg ik het zelf, jammer van de randjes die niet overal superstrak zijn bij het spuitwerk.

2r3au7n.jpg


51bxc3.jpg

De Reflectie van het raam laat duidelijk zien dat er echt plexi in zit he ;)

34qaigw.jpg

Zo hier dan de laatste foto.

Ik ben wel blij dat hij af is, nu is er terug meer tijd voor andere zaken zoals fuiven en ook voor het project met de stacker, ik blijf jullie alvast up to date houden van de wijzigingen omtrent deze build.
 
Ziet er wel stoer uit Oli, misschien moet je nog wel dat vlak een keer opnieuw spuiten en dan ipv schildertape wat strakkere tape gebruiks.

Tape waarmee je strakkere lijnen kan trekken en dat alles ook echt vlak is zodat er geen verf onder kan komen zoals bij jouw is gebeurd :)
 
idd, maar geloofd me het is eerst erger geweest, dat dan voorzichtig weggeschuurd (korrel 600 :)), maar had de tape er niet zo heel goed op gedaan blijkbaar, miss gewoon 2x over elkaar ofzo, maar ik laat het voorlopig zo, ben vrij blij met het resultaat, en ik kan zeggen dat hij af is, da's al veel :)

Thx alvast :)
 
WAUWW!!

Dankzij deze topic ben ik voor de volle 100% overtuigd om ook waterkoeling te gaan schaffen!!
Heel leuk effect zwarte case van binnen met die witte fans en slangetjes echt heel mooi dude!!
 
@ Garret, ik was zelfs oorsponkelijk van plan rood/zwart te nemen als kleurencombi maar uiteindelijk wit gegaan, en het resultaat, wel ik ben er content van, en het is idd ieder zijn smaak he ;)

maarja, ik ga eens om m'n HD3870 bij de post :), tot zo HF ;)
 
Ja inderdaad, ik ga nu een hele sleevingklus op me nemen, een aantal PCI Express verlengkabels, een ATX 24 pins verlengkabel en de 8-pins verlengkabel van m'n mobo, dat zal wel weer een hoop gevloek worden mij kennende :p
 
Update 1 april 2009

Omdat het 1 april is wil ik toch nog wel 'n update wegschenken, maar geen gewone update met van die mooie kwijlfoto'tjes, maar van al de rommel die ik tijdens deze build gemaakt heb :p.

Hey girls, Hey boys, Superstar DJ's, Here we go ! (raad het liedje?)

2i0rqer.jpg

2e PC toen, genaamd Centurion (5).

2q2o1g1.jpg

Eerste Spuitprobeersels.

qz3w5g.jpg

Binnen spuiten, moeder heeft gezaagd van dieje geur zeg ...

w2bw4m.jpg

Meer van hetzelfde.

2dw83tt.jpg

PA120.3, + rondom een rommeltje

16kq9uo.jpg


2uehgns.jpg

Rommelig bureau ...

10yqfc5.jpg

Meer Rommel

71jj9y.jpg


2wfu87r.jpg

LALALALALA ...

2cxulbl.jpg

't slijpschijfje is ook 'ns langsgeweest ... :p

168d46o.jpg


289geti.jpg

Beetje Zooi op de achtergrond (man ge kon uw voeten hier bena nergens zetten :p)

10y3rq1.jpg

Messin' up ...

10y3rq1.jpg

Pompom ...

En er is meer ...

n39mdc.jpg

Hardwaredooskast eens leeggemaakt ...

2e4964h.jpg

Opruimen kan ik ook hoor !

2wnbrwn.jpg


1z1rbxh.jpg

'k was de hardwareschuiven eens aan het opkuisen, sjezes daar kwam brol uit :).

Zo genoeg rommel, tot de volgende keer ;).
 
al 'n geluk dat het meeste ervan in pc's zit gedraaid :)

enige wat er over is is denkik
RS120
PA120.3
kabelzooi
slangzooi
koppelingzooi
andere zooi
Fans, 'n stuk of 6 denkek, kan meer of minder zijn

voorraad wordt stilletjes aangelegd ja :icon_mrgreen:
 
ik heb 'n ideetje voor m'n 2e loop die deze zomer aangelegd gaat worden ^^

proberen die onderste HD kooi met wat gemod in de bovenste plaats te krijgen, en dan heb ik onderaan ruimte voor nog 2 120mm rads een pomp een drain en wat slang :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
C LOG custom backplates gtx570 glh Gainward Cases en Modding 10
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
M router log Algemene Discussies 3
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Radak radak's log Gallery & Build Logs 22
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
M marksw log Gallery & Build Logs 21
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
DaGreatRV 1e waterkoeling [log] Gallery & Build Logs 46
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
Oli4v Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101) Gallery & Build Logs 49
damunk damunks mini log Gallery & Build Logs 16
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan