• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC Log: Liquid P182

nja roest zal er wel niet inzitten

ik twijfel enkel, of nu dual loops nemen, of toch triple loops en 1 reservoir in de bovenruimte plaatsen en een pomp met een X-top v2 geklikt op een zelfgefabriceerde mount ('s cheaper:033:)

Update 11 juli 2009 – BACK ON TRACK

De moed zit er weer in en dat laat zich kenbaar maken in de vorm van een update, het is wel maar een kleinere update, aangezien ik niet zo v eel zin heb om foto’s up te loaden, maar goed, update is update :D.

5ttm40.jpg

De kast voorzien van een NIEUWE spiegelmod met gaatjes voor waterslangen voorgeboord :).

2guzfjd.jpg

Snel even een Papst en een Scythe S-flex gesleeved.

142g0hy.jpg

Nog een extra intake geplaatst in de onderkamer, alsook de PA120.2 gemount …

Scythe S-flex fans@PA120.2

[img]http://i26.tinypic.com/4rbwr8.jpg
Top fans ook weer reeds gemount …

Welcome Back@Olilabs !
Onlangs wou ik mijn PA120.3 terug aan de kast bevestig en had ik een ander rad nodig voor mijn cpuloop, de beste kandidaat die ter beschikking was, was een PA120.1, die direct ingezet en hij is dan ook helemaal CPU-loop waardig bevonden, hij wist de E6750@3.5Ghz op max 46°C komen bij volle belasting en met 2 fans erop gemount …, als dat niet fijn is zeg :p.

69jssh.jpg

Olilabs@Action !

242fptx.jpg

Zie ze daar het boeltje beheersen !

1zxy61v.jpg

Watch the beast handling the shit like a PRO !

34t72qf.jpg

What happened, it teared apart, wat nu gedaan?

11gsgfp.jpg

Hier zijn we geëindigt die dag, rad gemount, bays gevuld, foto genomen, en gestopt :).

Natuurlijk is er weer veel meer gedaan, maar goed, tot de volgende ! :).

Laatst bewerkt:
Update 12 Juli 2009 – Zie je wel dat er meer was !

Er is inderdaad meer, vandaar dat ik jullie nog een update schenk, als dat niet lief is van mij :).

Alle genoeg gezeverd, er zal tussen de fototjes door nog wel wat geluld en gezeverd worden, met al dan niet nuttige informatie …

ibc4fa.jpg

Wat hebben we hier, mijn moederplank met mijn cpublock en wat ramplankjes :p.

10ykqh2.jpg

Even later, huppa Top gewisseld van plexi naar Acetal, gaat mooi staan icm met die witte slangen !

33li9n5.jpg

Block dan ook maar weer direct op men cpu geknald …

2hzlov7.jpg

Nog een keertje, nog wat resterende Enzotech ramsinkjes op men mobo geplakt …

wja1i9.jpg

DDC 18w voorzien van een XSPC topje, achteraf blijkt dan dat ‘m ingezet heb in m’n gpuloop, me denkt wel dat we dan spreken van serieuze highflow, tegen de 2GPM aan ^^ …

fmthrp.jpg

I fit ain’t a Fit Bitspower D-plug will bring the fit !.

14alhn9.jpg

Ziezo

16c9mwp.jpg

Eventjes later …

35li242.jpg

Toen kwam ik tot de constatatie dat zo 2 DDC’s met XSPC restop niet zouden passen, omdat ik dan geen drain meer tussen die 2e zou krijgen …
Oplossing is reeds bedacht, dus vrees niet ^^

2q0n95s.jpg

Hier nog een afsluitertje, want hiermee sluit ik deze update af, geniet ook even van het zicht icm van de Supreme met acetal top en de witte slangen, best mooi vind ik zo zelf …

De acetal top staat idd beter met de witte slangen

dat hebben er nog al gezegd, maar 'k zit een beetje met een slechte mount, moet ik nog eens herdoen dan een dezer ...

ben ook beetje terug aan het oc-en geslagen

staat nu te testen@3544Mhz, kom van 3504Mhz ..., met coredammage, 51°C op de warmste core met 1 PA120.3, dus dat wijst op een slechte mount imho, zo'n cputje met zo'n groot rad ...

remount dus, maja, da's maar 'n kleintje

hoppa surprise

Update 13 Juni - Grill

Ik heb onder andere ene radgrill in het rechterzijpaneel gemaakt en een extra window dat op de kelder van de kast uitkijkt :D.

Maar goed, genoeg gezwamd, tijd voor foto's met een lijntje tekst er telkens onder zoals jullie ondertussen wel gewoon zijn in mijn updates !

2h6wvi0.jpg

Pietenolleke voor radiatorgrill afgetekend

vfz055.jpg

Ander pietenolleke afgetekend voor extra windhoos.

qyth6p.jpg

Thermochill radgrill derop gelegd ...

5zqu7m.jpg

Na wat slijpschijfactie bekomen we dit, vermoedelijk ook al wat vijlactie ...

2n89bhu.jpg

Randjes afgeplakt met isolatietape, window moet er nog ingegooid worden ...

2e6fxa0.jpg

Van waar zou dat hier nu toch komen?

ic5t2o.jpg

Van hier dus, en 't trekt nu nog op niks, slijpschijven en radgrillgaten maken gaat blijkbaar niet zo goed samen.

6gh5ya.jpg

Maar toch het lukt :D (ff gepresenteerd ...)

245f1c2.jpg

Uiteindelijk vastgepopt met popnagels :)

Tot de volgende :p

update 14 juli 2009 - CUSTOM

Zoals beloofd, weer een update, een niet al te grote maar, update is update, daar kan je nu eenmaal niks aan doen :D.

33n91c9.jpg

Gevulde case mee naar buiten genomen in de garage om nog wat te beslijpen en te beboren, jawel met hardware erin, alles werkt dus who cares :p

2vvoz92.jpg

Buiten wat stukjes geslepen om mijn psu bracket te verhogen en recht te maken :).

20h1pc4.jpg

Terug losgeboord ... en gene foto van terug vastgepopt :p

e84lee.jpg

Dat hebben we geslepen, achteraf nog bijgevijld ... :)

2unzyog.jpg

Ollekes afgetekend

2ptwc1x.jpg

Ollekes geboord ...

acra4i.jpg

Plaatje geplooid, resultaat, custom DDC bracket, nadien nog wat opgeschuurd, cost €0 :).

2wfqtjs.jpg

Voorsmaakje voor de volgende update, kabelzooi etc ...

Dat was het dan, nog een fijne dag en binnenkort zijn we er wel eens weer met nog een update :).

UPDATEEEEEEEEEEEEEEEE

Lieve Jongens en meisjes, na lange tijd is er nog eens een update, wat dacht u daarvan, haha :D.

En we vallen direct binnen met de deur in huis en een foto of 5 in de hand :)

oaatz4.jpg

Wordt stilletjes aan weer 1 geheel @Dual loops

2jacdhk.jpg

Kabelzooi, aanpakken die handel !

140atr6.jpg

1 zijde van de psu extender, dichtgesoldeerd door mijn goede lieve grootvader, want zo'n grote soldeerheld ben ik namelijk niet ^^.

2dgruk8.jpg

Up and running.

2mga5g6.jpg

Candyshot.

Zo een korte update, maar toch wel de moeite, niet?

Dankje Dennis

update - The Madness continues

Tijd voor wat vooruitgang zeg ik zo zelf want ondertussen is alles zo goed als af (enkel nog de mips goodies ...) en hebben jullie nog niks gezien...

Zodus, tijd om daar verandering in te brengen en jullie te verwennen met 10 foto's :).

nyutzn.jpg

2CM dikke Yate Loons gesleeved (uiteindelijk maar 1 kunnen gebruiken, die andere komt nog wel eens van pas :)).

r7jcie.jpg

1e versie van een drainconstructie@moboloop ...

1zz75n8.jpg

Drukke werkzaamheden, tempsensor werkt met dat bp-sensortje op aangesloten :)

2ryhv2w.jpg

Kelder met V2 van de drainconstructie@moboloop.

1586zpl.jpg

Even inzoomen ^^.

eiqkar.jpg

Soldeersessie@pompjes (had alle draden af door een booractie en wat stommigheden ...)

2a8nhah.jpg

Et voila, 2 pompjes onderaan, 2 rads, en een voeding ook nog ergens ... :p.

2rrmqu8.jpg

Wat is dit? Een nieuw speeltje? HX750 van corsair, waarvoor zou die toch gaan dienen?

afd1sm.jpg

Er wordt zo toch wel het een en ander duidelijk me dunkt? (was de dag voor de HX750 binnengekomen, naast z'n broertje, de watergekoelde Sapphire HD4870 ..., die koeler van Asus vind ik ook wel beresexy ^^).

158a5ub.jpg

Lezen wat het is, ook aangekocht voor die 2e HD4870 niet te gaan bottlenecken, maar ook gewoon omdat het tijd was voor de E6750 om naar de Red Light District build te verhuizen ... :).

Zo dat was het dan, tot de volgende, wie weet vanavond wel :p.

Vette drainline die van die moboloop; één en al Bp madness daar onderin. :p
Ik denk dat ik ook maar zo een 90 graden koppelstukje achter het kraantje op de mijne ga uit proberen. Staat net wat slanker dan dat bolletje.

Kheb net je hele buildlog doorgelezen. en ik vond het zeker de moeite waard. Het is echt een hele mooie build en knap dat je alles zo in die P182 hebt gekregen met enigzins modden. Btw 2 vraagjes. Hoe heb je die spiegelmod gedaan en wat is de beste plaats om je drain te plaatsen ?

Mvg, Fox

Thx Foxdelta en ook@ derest

voor je vraagjes, spiegelmod is gemaakt uit ac ryan spiegelplexiplaat, op maat gezaagd, en vastgelegd met dubbele plakband en er gaten ingeboord voor de wc en kabeltjes enzo
Drain plaats je best zo laag mogelijk in je loop ;), zie je ook goed in mijn builds dat die meestal net na de pomp zit omdat mijn pomp bij mij meestal ook het laagste zit ... :)

Update 17 augustus 2009 - MOAR MADNESS !

Zozo, het is natuurlijk niet gebleven bij het installeren van die nieuwe cpu etc want we hebben hem ook al een eindje zitten opvoeren, maar soit, later daar nog eens wat meer over (doel is wel 4Ghz).

4snn13.jpg

Verder met de cpu-installatie :)

2552uyh.jpg

Nog wat extra opslag ...

2zqx0le.jpg

Alive and kicking !

33e6h6a.jpg

Lektest van de mobo loop, zonder blokjes nog ...

6pc56v.jpg

Nog eens, wel nog bubbelachtig, die ddc1t 10w heeft nogal wat power ^^

24lqum1.jpg

Kruisvuur !

2n8rdi8.jpg

Q9550 under the hood !

2r5wc5d.jpg

Overzichtje, drivebays afgedekt :).

En dat was het dan ook weer, ik kom nog wel eens weer met meer ^^.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
C LOG custom backplates gtx570 glh Gainward Cases en Modding 10
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
M router log Algemene Discussies 3
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Radak radak's log Gallery & Build Logs 22
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
M marksw log Gallery & Build Logs 21
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
DaGreatRV 1e waterkoeling [log] Gallery & Build Logs 46
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
Oli4v Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101) Gallery & Build Logs 49
damunk damunks mini log Gallery & Build Logs 16
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan