Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je bereidt ben 8 euro extra uit te geven voor fans kan ik zeker de Scythe Gentle Typhoons aanraden. Zeer krachtige fans die het heel goed doen op radiatoren.
Ik denk dat anderen hier ook wel kunnen beamen datde GT's zeer goeie fans zijn, en ik denk dat er niemand hier is die er tot nu toe spijt van heeft gehad . Ikzelf in ieder geval niet, en ik heb er 4 in m'n pc hangen .
Over het algemeen hangt de fansnelheid af van de load die je op je radiator plaats. Op idle kunnen ze wel rond de 800-1000RPM, maar ik raad je aan bij een stevige load minimaal op 1200RPM te draaien. Daarbij wil ik wel vermelden dat de GT's op en onder de 1000RPM echt niet te horen zijn, zeker niet als je nog een PSU en HDD's hebt .
Ik zou de dustfilters gebruiken voor op mijn rad te zetten want dit komt aan de buitenkant van mijn case, 1450rmp is goed genoeg dan? Of zou ik gewoon de sterkste nemen en op mijn moederbord inpluggen.
Als er nog aanpassingen moeten gedaan worden of eventuele opmerkingen, verbeteringen laat het weten!
Denk dat het dit wordt:
* Laing DDC-1 MCP350 12V
* XSPCLaing DDC Acrylic Reservoir
* 3x Masterkleer - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - Clear
* EK-CoolStream RAD XT 240
* Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S754/939/AM2/AM3 LC
* 10MM (3/8) Feser Short fitting G1/4 (10 Pack)
* Feser One Cooling Fluid - UV GREEN
* 2x Aluminium 120MM Fan Filter Black
* 2x Scythe 120MM Gentle Typhoon 1450RPM D1225C12B4AP-14
* Arctic Cooling MX-2 Koelpasta (4g)
Alles is op voorraad en voor je gereserveerd
Zodra jouw betaling binnen is, wordt het direct verzonden.
Dat zal denk ik dinsdag of woensdag zijn, dan heb jij het woensdag of donderdag in huis!