Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"4 schroefjes" van EKWB per post , want de vorige paar schroeven heb ik te vast aangedraaid en daardoor de schroefdraad bijna van kapot gemaakt. EKWB gaf me nieuwe schroefjes, voor mijn waterblock. Dankje support =).
4 schroefjes in een bubbeltjes zakje, in een grote envelop. Simpeler kon niet, perfect.
Gisteren een hele goede deal gemaakt voor een Canon C200 + 24-105 F4 II + extra accu + cFast - SSD adapter met 1TB (voor RAW) én koffer.
Spullen waren in nieuwstaat, 80 uur op de teller, alle dozen en accessoires erbij. Geen krassen. Alsof die net uit de doos kwam. ?
Niet om populair te doen maar dit is wat alleen de camera + lens nieuw kost zonder de extra's. Voor de beeldvorming.
Gezien ik niet elke keer mijn boodschappen dvd, boek, ... hier kom verkondigen en amper hobbies heb waarvoor ik allerlei collectibles enz koop zie je mij ook niet makkelijk passeren (en bij de enkele games op PC via Steam, kan je ook moeilijk foto maken van doosje )
maar nu toch enkele aankopen gedaan die ik de moeite vond, te meer omdat deze ook zorgen dat ik beter en vaker kan prullen in garage zonder veel tijd te verliezen, met meer opties, betere afwerking,...
werkbankje (ipv op een bak, mijn aanhangwagen, de grond,... te moeten werken)
freesmachine, ineens met hele set erbij
cirkelzaag
mobiele tafel voor verstekzaag (verstekzaag komt nog gezien ik alles met mijn handgereedschap doen beu ben )
vliegtuigrails en de bijhorende haken en riemen (beroepsmisvorming?)