Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na enkele maanden geërgerd te hebben aan een slechte accu, nu dan eindelijk een vervanger voor de Z1 compact. De X compact. Voor mij geen grotere toestel, want dan kan je ook een 7" tablet nemen
Moet eerst nog alle gegevens van de Z1c af zien te krijgen. Die was vandaag hopeloos. Ongeveer 20 keer opnieuw opgestart door een melding van 0% batterij. Als je 10 minuten wacht start die op en zegt dan vrolijk 70% batterij over.
Gisteravond even op de bank zitten spelen met de instellingen van de Xc en de eerste indruk is positief. Moet alleen nog uitzoeken waarom aanmelden op 5GHz band niet lukt. het wachtwoord is wel netjes overgenomen. Het beschermhoesje is wel even prutsen. De fabrikant geeft aan dat het moeizaam gaat om de telefoon de eerste keer erin te krijgen. De telefoon in de hoes houden en een paar dagen wachten om dit op te lossen.
Kleine update:
Vandaag de meeste apps over gezet. Helaas werkt de backup van whatsapp niet waardoor alle berichten alleen op de oude beschikbaar zijn. Het is niet meer mogelijk om de SIM kaart terug te zetten vanwege verschillende afmetingen van SIM's (nano en micro). Over de snelheid niets te klagen. Merk geen verschil met de Z1c. Gelukkig gaat deze accu langer mee. Nog steeds niet opgeladen na 2 dagen en er is nu ongeveer 30% beschikbaar. Krijg het alleen niet voor elkaar om de verzadiging van het scherm terug te dringen. De foto's beginnen op cartoons te lijken. Alleen de helderheid en witbalans is bij te stellen, maar daarmee heb ik niet het gewenste resultaat.
Van de week eindelijk een Peli case 1510 besteld. (nu nog met plukschuim)
De vakjes in de deksel heb ik er bij moeten kopen want daar zit standaard ook schuim in.
Was ondertussen wel klaar met het sjouwen met een volle cameratas op mijn rug.
Het is niet goedkoop maar het maakt het leven wel gemakkelijker.