Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pakje uit Italië ook binnen
Backplates zien er super uit en bijna een vierkante meter armaflex . Bekijk bijlage 16979 Bekijk bijlage 16980
Zag alleen wel verzend datum 9-3-2015 dus dat verklaart ook waarom de "reis tijd" van het pakje 3 weken was
Boete van 30 euro, omdat ik dacht dat je een parkeerschijf moet instellen op het moment dat je weer aankomt bij je wagen
Doet pijn aan m'n portemonee...
(en dat zou ik niet voorhebben als ik op de motor was!)
Boete van 30 euro, omdat ik dacht dat je een parkeerschijf moet instellen op het moment dat je weer aankomt bij je wagen
Doet pijn aan m'n portemonee...
(en dat zou ik niet voorhebben als ik op de motor was!)
Alleen maar ellende met die koekblikken.
Moest vandaag in de stad zijn, al die autos moeilijk doen om een plekje te vinden en ik gewoon lekker op de stoep parkeren.
Maar goed, die 30 euro is nog een meevaller vergeleken met de 97 euro hier.
Alleen maar ellende met die koekblikken.
Moest vandaag in de stad zijn, al die autos moeilijk doen om een plekje te vinden en ik gewoon lekker op de stoep parkeren.
Maar goed, die 30 euro is nog een meevaller vergeleken met de 97 euro hier.
En ik dacht dan nog m'n parkeerschijf juist te zetten echt een tegenvaller, maarja, moest een computer brengen naar een persoon, en daar had ik de auto voor nodig, omdat ik de pc niet los op de motor wil laten staan (zelfs niet met spanbanden)