Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb zojuist een pre-order voor Fifa 14 gedaan! Ik heb alleen wel in Engeland besteld scheelde aanzienlijk in de prijs ik vraag me echter nu af of ik hem dan daarna wel gewoon in Nederlands kan zetten? Iemand ervaring?
Ik heb zojuist een pre-order voor Fifa 14 gedaan! Ik heb alleen wel in Engeland besteld scheelde aanzienlijk in de prijs ik vraag me echter nu af of ik hem dan daarna wel gewoon in Nederlands kan zetten? Iemand ervaring?
Gelukkig ik kreeg al een beetje angst dan ga ik er vanuit dat het met 14 ook gaat. Ik heb 13 in Nederland gekocht en dan is het ook mogelijk engels te kiezen dus zal het andersom ook wel werken
Een VAG COM kabel om mijn auto uit te lezen, goedkoop imitatie kabeltje van 6 euro maar werkt goed (Al onze auto's eigenlijk, zijn allemaal Audi's en Volkswagens hier.)