Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
een lucht buks (lucht pistool/lucht geweer ) zijn legaal echter moet de koper en gebruiker 18 zijn.
voor vuurwapen/munitie en zwartkruit endergelijk 18 en wapen vergunnning.
er zijn in nl vele winkels die het verkopen, ik bestel bij target-master.nl , vriendin van me besteld ook altijd daar.
je ken in linker menu ook ff de voorwaarden lezen daar staat wat wetgeving, uitterraad mag je niet met dat ding zo op straat lopen.
nah, ik zal niet op vogels schieten maar op de katten van de buren
p.s. ik weet ook nog wat leuke duitse sites , zo nu weer ff werken (120m hoog, wel koud hier)
Je hebt ook nog iets tussen lucht en vuurwapens, namelijk gasdruk en ik heb er zo een.
Toen ik de mijne haalde waren ze gewoon zo te koop, tegenwoordig heb je voor gasdrukpistolen ook een vergunning nodig.
Ik heb al jaaaaaaren geen gaspatronen meer gekocht, ik doe er helemaal niets meer mee ^^
Mooi ding hoor Katsie, ben zelf niet zo'n fan van Gamo en ook niet van knikbuksen haha
Zit je ook op een vereniging of is het puur voor de fun? (eigenlijk hetzelfde maargoed)
Mooi ding hoor Katsie, ben zelf niet zo'n fan van Gamo en ook niet van knikbuksen haha
Zit je ook op een vereniging of is het puur voor de fun? (eigenlijk hetzelfde maargoed)
meer voor fun :icon_wink: , maar heb al jaren een verzameling buksen, van merk Webley, me vader is daar altijd actief mee geweest, die dingen knallen vreselijk hard
tis mijn eerste gamo, maar ben altijd wel fan geweest van knik, meestal schiet je dan wat harder zonder veel werk te verrichten.
met een pompbuks loop je de hele tijd te fappen, en je moet dan je cillinder wel genoeg vullen.
co2 vin ik teveel gedoe om telkens busje te vervangen / kopen.
Een superlensje voor m'n D700: een Nikon 20-35mm /f2.8! Absolute nieuwstaat en meer dan redelijke prijs.
Bij deze staat mijn Sigma 17-35 mm f2.8-4.0 EX DG HSM in de etalage. Ook mooi lensje maar deze aanbieding kon ik echt niet afslaan
MDPC Sleeve-Kit
Sleeve SMALL - GRAND BLEU
Sleeve SATA - GRAND BLEU
Heatshrink SMALL - BLACK
Heatshrink SATA - BLACK
Rivet Dome Head - BLACK MDPC Crimping-Tool
net besteld ^^
denk van het weekend ook mijn bestelling eens bij highflow hier plaatsen (ben enkel nog steeds aan het twijfelen over bepaalde zaken misschien wacht ik wel tot volgende week kijken of er nog iets leuks in de weekdeal komt ofzo)