Zeg gewoon dat het een late sinterklaas is :P
Colossus [HF] 10 december 2009 #1.802 Vandaag bestelt MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition EK-FB ASUS Crosshair 3 - Black Acetal+Nickel EK-Supreme HF Acetal CPU Block 13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Vroege kerstman dit jaar :111:
Vandaag bestelt MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition EK-FB ASUS Crosshair 3 - Black Acetal+Nickel EK-Supreme HF Acetal CPU Block 13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Vroege kerstman dit jaar :111:
Joren New member 12 december 2009 #1.803 en nog een broek, maar die kon ik niet vinden.. ik ben weer blij!:003:
Source Mr. Grillmeister 12 december 2009 #1.804 O o o Joren, smaak qua kleding is wel gedaalt sinds je vorige aankoop (A) 'Gekocht': Wii Modchip
Joren New member 12 december 2009 #1.805 Dat vindt jij misschien ja.. maar hier dragen "wij" vast wat anders als daar bij jou en bovendien zijn het plaatjes he, irl zal het er wat beter uitzien, voor de broek en schoenen
Dat vindt jij misschien ja.. maar hier dragen "wij" vast wat anders als daar bij jou en bovendien zijn het plaatjes he, irl zal het er wat beter uitzien, voor de broek en schoenen
Flythe Senior Member 12 december 2009 #1.806 zwart plexi (binnenkort update van m'n g5 mod ). En ook een paar nike dunk mid's: goede smaak hoor joren, dingen zitten echt geweldig ;P.
zwart plexi (binnenkort update van m'n g5 mod ). En ook een paar nike dunk mid's: goede smaak hoor joren, dingen zitten echt geweldig ;P.
Source Mr. Grillmeister 12 december 2009 #1.808 Flythe zei: goede smaak hoor joren, dingen zitten echt geweldig ;P. Klik om te vergroten... Die zien er imo stuk beter uit (A) Oja: Voor aan de Wii. Sinds dat ding aan het bitchen is met me huidige merk harddisk. Deze schijnt wel te werken.
Flythe zei: goede smaak hoor joren, dingen zitten echt geweldig ;P. Klik om te vergroten... Die zien er imo stuk beter uit (A) Oja: Voor aan de Wii. Sinds dat ding aan het bitchen is met me huidige merk harddisk. Deze schijnt wel te werken.
Vannos upgrading....... 12 december 2009 #1.809 die dunks vink maar beetje appart, heb liever air max classic zoiets
Joren New member 12 december 2009 #1.810 Like dunks :053: Denk dat ik binnenkort nog even een paar mids haal.. Als het goed is komt volgende week ook mijn 2900gt met artic cooler van Okkii:041:
Like dunks :053: Denk dat ik binnenkort nog even een paar mids haal.. Als het goed is komt volgende week ook mijn 2900gt met artic cooler van Okkii:041:
Colossus [HF] 13 december 2009 #1.811 en trouwens ook nog een paar schoenen gekocht Floris van Bommel Sneakers
Source Mr. Grillmeister 13 december 2009 #1.812 Kijk dat zijn nou schoenen. Heb ook nog ergens deze Bommels staan Lloyd heeft trouwens ook leuke schoenen. Laatst bewerkt: 13 december 2009
Kijk dat zijn nou schoenen. Heb ook nog ergens deze Bommels staan Lloyd heeft trouwens ook leuke schoenen.
Colossus [HF] 13 december 2009 #1.813 Ik loop ook alleen maar op Floris van Bommel sneakers, de enige sneakers die niet uit elkaar vallen De Collectie:
Ik loop ook alleen maar op Floris van Bommel sneakers, de enige sneakers die niet uit elkaar vallen De Collectie:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 13 december 2009 #1.814 Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg
Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg
Flythe Senior Member 13 december 2009 #1.815 ZwerverRoodbaardNL zei: Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg Klik om te vergroten... Ik ken ook iemand (man) met 24 paar jordans/dunks dus ik vind mezelf nog wel meevallen . Zelf heb ik 3 paar 'gewone' schoenen.
ZwerverRoodbaardNL zei: Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg Klik om te vergroten... Ik ken ook iemand (man) met 24 paar jordans/dunks dus ik vind mezelf nog wel meevallen . Zelf heb ik 3 paar 'gewone' schoenen.
V vincent Gouden member 13 december 2009 #1.816 ZwerverRoodbaardNL zei: Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg Klik om te vergroten... Tenzij je graag als modepopje door de P.C Hoofdstraat wil paraderen:044:
ZwerverRoodbaardNL zei: Anders maken jullie een topic apart aan voor je schoenen (stelletje vrouwen ). Ik heb een paar werkschoenen/veiligheidsschoenen, gewone schoenen voor vuil werk en een paar goede schoenen en een paar klompen en laarzen. Dat lijkt me toch wel genoeg Klik om te vergroten... Tenzij je graag als modepopje door de P.C Hoofdstraat wil paraderen:044:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 13 december 2009 #1.817 Jah met je lieslaarzen vol met drek daar de winkels in om een pak te kopen
Colossus [HF] 13 december 2009 #1.818 haha met lieslaarzen kom je de P.C. niet in alhoewel dat nog wel maar ze vinden wel een manier om je eruit te werken :066:
haha met lieslaarzen kom je de P.C. niet in alhoewel dat nog wel maar ze vinden wel een manier om je eruit te werken :066: