Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 van deze shells gekocht alleen die kutterige LEDjes doen het niet omdat mijn printplaatjes nieuwer zijn als waarvoor ze gemaakt zijn. Speelt hoe dan ook lekkerder als die standaard shells. Deze voelen lekkerder aan en de oude had ik gesloopt uit furious anger vanwege MW2. Wordt verdomme geknifed door iemand die met z'n rug naar me toe staat. NOT! CHEATS! CONTROLLER KAPOT! DOEI! Hehe... Ach ja, je moet toch ergen je aggressie kwijt.
Leuk, heb ik ook nog ff over na zitten denken, maar ik laat mijn bestelling voor de 5870 maar gewoon staan. Ik hoop dat het een slimme beslissing is...
Ik ben heel benieuwd hoe ze lopen, en of je veel verschil merkt met de 4890 CF die je had
Op HME lagen ze idd ook trouwens (heb ik ze ook zien liggen)
Van de Cisco's heb ik nog een optie op nog 3 stuks (zelfde type) en van de servers heb ik nog een optie op 10 stuks