Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bij die VR ook bekijken dat je ZEKER VOLDOENDE plaats hebt!
ik heb zo Creed (van de Rocky-films) gespeeld op wat normaal voldoende plaats was...
Met snel een stap vooruit en een finale boks.... voelde mijn hand zeer realistisch gekwetst (en waren slapende hond en de broer die FIFA aan het spelen was zeker een meter hoog gesprongen van de slag tegen de boekenkast
Goud (of toch hout? met prijzen tegenwoordig zou je twijfelen), 4cm dikke Berk (40x150cm en 2 platen 40x85cm voor zijkant/verlengstukken)+ grote plaat multiplex (ineens grote stukken al op maat laten zagen in lokale DIY-winkel) en inbouw-plaat gekocht voor de freesmachine voor binnenkort werkbank/kast te maken.
Nu weer wat klussen met wat we hebben liggen terwijl we budget verzamelen voor volgende onderdelen van onze mobiele werkbank/kast...
hehe ik kan dit jaar niet op vakantie, net weer voor een kapitaal aan festool gereedschap gekocht. Na 6 jaar dagelijks gebruik kan je merken dat er gebreken optreden..
Vorige maand was ik uitgeroepen tot medewerker van de maand, kreeg dit vandaag binnen met de felicitaties van mijn leidinggevende.
Paar lekkere speciaalbiertjes van de Moersleutel.