Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ikke wel met mezelf..... constant link rijden met hoge snelheid en dan aangeven dat ze zogenaamd iemand anders in het vizier hadden. Het was 05:45 en er was niemand op de weg..... Boete voor snelheid neem ik voor lief maar dat rechts inhalen vind ik onterecht.
Best wel een duidelijk ding, moet hem alleen nog ophangen. Denk dat ik komende week mijn pa eens lief aan ga kijken of hij wil helpen. Alleen ben ik er te klungerig voor.
ja zeker ik moest een nieuwe ging kijken zitten denk prima voor die prijs was 111 euro nu zwart was uitverkocht en dit vond ik wel stoer staan met rood
Lesje snowboard, een uur pistetoegang en beetje leenmateriaal
Kan er al een beetje van na dat uurtje les (wel veel op m'n achterste gevallen)
Volgende week misschien nog een lesje, is toch maar een 1:30 rijden
Gisteren ben ik ook bij Dominator geweest, Ging best wel hard idd... Na 14 jaar niet meer naar een feest geweest te zijn was het wel ff anders dan ik gewend was (ik was dan ook veel in de early hardcore tent )