Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met een maat mee naar de motorzaak omdat hij daar een proefrit ging maken.
Vlakbij de motorzaak heb je zo'n mooie doordraai bocht maar voel de motor allemaal zwabberen.
En heb gisteren niet gezopen dus dat kon het niet zijn.
Staan daar bij de motorzaak en kijk, spijker in de achterband.
Hij had een band op voorraad dus gelijk maar een verse achterband er op.
Wel voor de Game pc ja, hij ratelde toch nog net iets te veel.
Hoor hem boven alles uit lol.
Maar ik kan ze wel gebruiken voor een ander systeem, waar je ze toch niet in hoort.
Nieuwe (tweedehands) Galaxy S5 met ingebrand scherm en zonder laadpoortje.
Zie je toch niets van als je geen witte achtergrond gebruikt (is heel subliem)
Het ergst van al is wel dat die blauw is, dus heb ik maar snel op AliExpress een nieuwe batterijcover in het zwart en een nieuw laadpoortje gekocht.
Heb er dan nog zelf een "glazen" screenprotector van de action op geplakt, eindelijk zonder bubbels.
Kostte me 2,69€.
Ik heb ook eindelijk door wat voor een app hier is ingebrand, het is iCoyote voor android
En ook ik kon niet meer met m'n oude telefoon overweg (lg Leon) dus ook ik heb een nieuwe moeten aanschaffe . is de wileyfox storm geworden Bekijk bijlage 20169
Is echt beestachtig snel
Vandaag na 3 maanden eindelijk de lang verwachte NECA Vehicle kit mogen ontvangen . Voor mijn (beginnend) Toys actionfigures collectie.
Mocht het nog niet duidelijk is: Alien movies zijn mijn favo films....:005:
Zo even een winkelwagentje vol besteld (maar nog niet betaald) op HF
De spullen kan je de komende weken kunnen verwachten in m'n buildlog (onderaan in de signature)
Betalen kan ik pas vanaf de 28ste