Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
90ml voor $40,- na 20% korting.
Oftewel €33,- met wisselkoers van me Credit Card. Daar haal je hier nog niet een 40ml voor
Je hebt ook behoorlijk superstores (Macy's) met daarin allemaal merken als Hugo Boss, Calvin Klein /Jeans, Armani, Guess, Gsus etc. voor behoorlijk lage prijzen.
hehe ach, ik heb stuk of 8 luchtjes, me pa gaat 2 keer per jaar naar suriname, als hij terug komt koopt ie elke keer nieuwe voor me, heb nu 1 van burberry, een classic in doorzichtig flesje, die is heel lekker, en bulgari die is ook echt top.
Volgens de webshops moest ik tot half september wachten op de Crucial's..
Waarom zou ik 2000mhz nemen ?
Kunnen de 1866 ook wel aan lijk mij..
Maar ga niet benchen he
Tracer red's zijn geen DDR2 zijn echt wel DDR3 triple kit
Ze zijn er wel maar dan 800mhz
Wil alleen de kleur thema aanhouden..
Vannos..... Als je die fans wilt regelen met een fan controller en niet met de heatsensor die er op zit, moet je de top van de heatsensor er af knippen en de 2 draadjes inelkaar draaien..... dan is ie gewoon met een fancontroller te regelen....
de leds branden dan niet meer de heletijd voluit.... alleen als je fan ook voluit draaid
Dus wel :') .. Als je een beetje oor voor geluid hebt.
Trouwens Sting, hoop dat jij meer geluk hebt met die dingen :120:
Heb hier ook nog een setje liggen (SE102MPA), vind ze voor geen meter zitten, geluid is wel erg mooi (dieper dan me huidige Sony EX setjes).
Mja, gebruiksartikel dus; dag geld/omruilgarantie...
Je hebt ook nog mensen die €90,- voor die zooi van Apple (Ja, MP3 spelers + accessoires zijn zooi IMO). En dan nog zeggen dat het beter klinkt 'omdat het Apple is'.