Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na lang twijfelen mezelf maar is beloond met een nieuwe game, meteen bijna 3 uur gespeeld Alleen zou ik graag een XBONE controller willen voor het besturen van voertuigen en het wingsuit, met keyboard gaat dat niet altijd even soepel
Zoals ieder jaar even weer een bezoekje gebracht aan de "Christmas show" in de Intratuin in Duiven. Was weer mooi gemaakt zoals gewoonlijk, alleen was ie vorig jaar mooier vond ik.
Dit was de buit weer:
Kan ik m`n dorpje weer wat uitbreiden en vriendin kan weer knoeien met de plantjes en de boel in kerstsfeer brengen
Nu alle zut nog van zolder slepen en de kerstboom naar binnen zetten.......
Helaas niet dirtect in gebruik mogen nemen want er bleek een cadeautje bij te zitten van de Griep Piet en die heeft me 3 dagen geveld! :eusa_silenced::095:
Toen hij uitkwam vond ik hem al super qua design maar destijds veel te druk met andere dingen.
Al die maanden begon ik hem alleen maar mooier te vinden.
Nu ik bezig ben voor In Win in een casemod contest en goed contact met ze heb, hebben ze er op het laatste moment toch nog 1 kunnen vinden. Heel blij mee! (Kate is awesome )