Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een Spyder Elite van Datacolor en moet zeggen dat de kleuren een stuk warmer en natuurlijker overkomen (Dell U2410).
Je hebt ze ook voor de TV, ik overweeg om de software daarvoor aan te schaffen. (Kan je gebruiken als je de Spyder 4 Pro/Elite hebt). Wellicht ziet dat er een stuk beter uit dan de fabrieks-instellingen. http://spyder.datacolor.com/portfolio-view/spyder4tv-hd/
Werkt prima. Gisteravond heb ik de U2713H gekalibreerd. Voor mijn gevoel is er niet gek veel veranderd. Waarschijnlijk omdat deze monitor pas twee weken in gebruik is. Contrast en zwarttinten zijn nu wel wat beter geworden. Heeft waarschijnlijk ook met de ambient monitoring te maken.
Maar je neemt zo een ding denk ik voornamelijk om te weten dat waar je naar kijkt een beetje in de buurt komt van hoe de maker het op zijn/haar scherm zag. (er van uit gaande dat in de pro fotomaakwereld de meeste werken met een volgens bepaalde standaard gekalibreerd scherm.)
Ik ben benieuwd of er na een week vier verschil te zien zal zijn bij de volgende kalibratie.
Gister binnengekomen vier UV LED stripjes van ProAce: