Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na een lange dag werken kom je thuis en vind je diverse papiertjes van verschillende postbezorgers in je bus
Dus dat betekent hier meestal bij verschillende buren langsgaan Bekijk bijlage 14000
De rotzooi die je hebt na het uitpakken Bekijk bijlage 14001
Van die éne bureau bouwer een leuk setje overgenomen (thx L3p) Bekijk bijlage 14002
nog een leuk blokje (als ik em kwijt gaat raken in het kastje hier) Bekijk bijlage 14003
vrouwtje wilde een extra pannetje Bekijk bijlage 14004
Beetje PrimoChillslang Bekijk bijlage 14005
Freddy stuurde me ook de blokken toe incl. bijbehorende backplates
Gistermiddag een platenspeler opgehaald, We hadden nog een mooi aantal oude platen op zolder, dus die draaien nu mooi door... Heerlijke kneiters van Normaal e.d.
Het gaat trouwens om een Lenco L-81 USB Met een diamant naald
33 1/3 - 45 - 78 RPM
alles goedkoop allemaal verschillende merken, omdat het kan, geen fanboy van iets, behalve van zijn portomonee haha! ookal was dit stukje setup 850 euro
Was een zware vermoeiende dag, maar als ik terug kijk over deze dag en ik zie de kleine uk in z`n bedje liggen schieten me de tranen weer in m`n ogen en vergeet je al dat wachten en alle zorgen of alles wel goed gaat..
Vanmiddag om 12.46uur kwam ie eindelijk tevoorschijn en heeft de naam Chris gekregen:
Alles is goed gegaan en moeders en de kleine maken het goed en papa is apetrots!