Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na meer als 2 jaar niet degelijk kunnen ademen en ruiken via men neus toch overwogen om een operatie te doen.
Dus maandag ben ik geopereert geweest (septoplastie) en loop nu rond met een neus wat je eig geen neus mag noemen xD
Is zeer hard opgezwollen en morgen mogen de wieken en dergelijke er normaal uit dus ben benieuwt :S
Sinterklaas was wat later dit jaar, hij twijfelde nog over alle spulletjes:
Dit is overigens niet alles, dan heb ik aan 1 foto niet genoeg. Dit is pc gerelateerd, de rest niet...
En m`n kerstkadootje is ook onderweg hoorde ik via de mail gisteravond, die moet eerst nog de nodige kilometers afleggen in zo`n ding:
Sommige weten nu misschien wel wat er onderweg is denk ik, ik houd het nog even geheim en jij ook hoop ik
Als dat pakketje ook binnen is kan ik lekker aan het prutsen! Can`t wait!
Oja, misschien een handige tip als je nog een eenvoudige en goedkope ledstrip zoekt: de ledstrip rechts in de verpakking komt bij de Action vandaan en is in de aanbieding voor €19,95
Vandaag maar weer eens een bestelling naar Conrad de deur uit gedaan voor wat componentjes en als extra kerstkado voor mijzelf een Arduino WiFi shield.
Het Arduino WiFi-shield biedt het perfecte platform om Arduino draadloos in uw thuisnetwerk te integreren of zelfs via het internet te verbinden. Dankzij de Micro-SD-slots heeft u de mogelijkheid zelf een eenvoudige webserver te realiseren, welke ongecompliceerd aan te sturen is. Het shield is meer dan alleen een WLAN-alternatief van het ethernet-shield. Het board beschikt namelijk over een eigen 32-bit-controller, de AVR32UC3. Deze laat zich via de Micro-USB-aansluiting met de nieuwste firmware (en zelfs met eigen programma's) programmeren.