Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sorry, kon het niet laten. Mobo is niet aangeschaft voor de overclock mogelijkheden, maar meer vanwege kleurencombinatie / emotie die ik erbij had. Nu dus toch maar de knoop doorgehakt en hem besteld.
Thanks!
Ik vind ze een stuk mooier en voller klinken dan de KEF KHT-3005 die ik hiervoor had.
True, ze zijn een heel stuk groter maar nog steeds heel slank en komt echt een wereld geluid uit
Betreft de REL, dat ding maakt echt enorm veel 'laag' voor zo'n klein 'doosje'. En geheel hardwarematig in te stellen
Bekijk bijlage 12631 deze behuizing 5€ en een kleine led fan met blauwe led Bekijk bijlage 12632
tevens meteen omgebouwd dmv externe hd eraan dus kan nu alles zo spelen
die fans voor me philips ambx setje van maat cheap overgekocht ( nu spellen zoekken die er mee werken )
heb wat spullen gekocht om een led cube te maken 4*4*4;
een Arduino, 100 rode ledjes, 75 groene en gele, 1 ohm weerstanden 100 stuk, breadboard, montagesdraad in de kleuren rood, zwart en geel en nog zooitje jumperwires, kunnen jullie het nog volgen???
morgen komt de ene helft binnen en overmorgen de rest. maar morgen wel ff een foto.