E enthernal underwater 23 mei 2013 #9.981 coolfris zei: voeding: *knip* Deze komt me wat kabelmanagement betreft beter uit dan de recent aangeschafte OCZ 750 ZT. :schaam :help Klik om te vergroten... Ik heb de 660 versie er van. een echte topvoeding Daar kan een OCZ'tje nooit tegen op
coolfris zei: voeding: *knip* Deze komt me wat kabelmanagement betreft beter uit dan de recent aangeschafte OCZ 750 ZT. :schaam :help Klik om te vergroten... Ik heb de 660 versie er van. een echte topvoeding Daar kan een OCZ'tje nooit tegen op
arwin74 Active member 24 mei 2013 #9.984 wwwicked zei: Tegenwoordig wordt het KM3 platform (van de beruchte Seasonic X dus) ook gebruikt in de Cooler Master V-serie . Klik om te vergroten... Wanneer was die prijsvraag van cm ook alweer afgelopen mark ? Arwin
wwwicked zei: Tegenwoordig wordt het KM3 platform (van de beruchte Seasonic X dus) ook gebruikt in de Cooler Master V-serie . Klik om te vergroten... Wanneer was die prijsvraag van cm ook alweer afgelopen mark ? Arwin
Cygnitr0n New member 25 mei 2013 #9.986 Gisteren binnen gekomen. Novation Launchpad S Bekijk bijlage 10412 En vandaag komt de grill cloth binnen voor de radio casemod1949. Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Gisteren binnen gekomen. Novation Launchpad S Bekijk bijlage 10412 En vandaag komt de grill cloth binnen voor de radio casemod1949. Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Dark-NighT New member 25 mei 2013 #9.987 En done, nieuwe plank om ze op goede oorhoogte te zetten, wat een heerlijk geluid zeg.
XenoMorpH Well-known member 26 mei 2013 #9.988 Sinds een paar daagjes in mijn bezit: HTC One. Bekijk bijlage 10447
Harjo OC noob 26 mei 2013 #9.989 nieuw hifi setje Ga hem nog verder uitbreiden met boekenplank speakers maar geld is nu eerst weer op
Harjo OC noob 26 mei 2013 #9.992 MrGiorgio zei: Leuk setje. Welke speakers zijn dat? Klik om te vergroten... De Jamo s506
Sanders Kapitein 26 mei 2013 #9.993 Heb er geen verstand van maar vertrouw erop dat je een goede keus hebt gemaakt Ziet er in ieder geval sexy uit
Heb er geen verstand van maar vertrouw erop dat je een goede keus hebt gemaakt Ziet er in ieder geval sexy uit
Harjo OC noob 27 mei 2013 #9.994 Sanders zei: Heb er geen verstand van maar vertrouw erop dat je een goede keus hebt gemaakt Ziet er in ieder geval sexy uit Klik om te vergroten... Heb er ook geen verstand van maar ik vind ze er ook sexy uitzien Nu hopen dat er ook wat mooi lawaai in zit
Sanders zei: Heb er geen verstand van maar vertrouw erop dat je een goede keus hebt gemaakt Ziet er in ieder geval sexy uit Klik om te vergroten... Heb er ook geen verstand van maar ik vind ze er ook sexy uitzien Nu hopen dat er ook wat mooi lawaai in zit
T Tr4il Member 27 mei 2013 #9.995 Goed, ik ben helemaal laat, maar beter laat dan nooit.... Proficiat Mark!
Source Mr. Grillmeister 27 mei 2013 #9.996 Harjo zei: Heb er ook geen verstand van maar ik vind ze er ook sexy uitzien Nu hopen dat er ook wat mooi lawaai in zit Klik om te vergroten... Niet in de winkel wezen luisteren met je AVR? :'D
Harjo zei: Heb er ook geen verstand van maar ik vind ze er ook sexy uitzien Nu hopen dat er ook wat mooi lawaai in zit Klik om te vergroten... Niet in de winkel wezen luisteren met je AVR? :'D
Sw333t I Love my NUC 27 mei 2013 #9.998 Mocht ik de komende dagen niet online komen, dan is mijn vrouw erachter gekomen dat ik alsnog geshopt heb bij Digital Devices . Besteld voor de toekomstige HTPC: 1x DD DuoFlex CT & Octopus Single CI - Twin Tuner Card DVB-C/CT (Single CI Bridge), 1x CI CAM Mascom AlphaCrypt Classic, 1x 4 Tuner Expansionkit CT (DuoFlex CT) for Cine TV Cards, 1x 5.25 " connector to 2x 3.5 " power adapter. :icon_butt::079:
Mocht ik de komende dagen niet online komen, dan is mijn vrouw erachter gekomen dat ik alsnog geshopt heb bij Digital Devices . Besteld voor de toekomstige HTPC: 1x DD DuoFlex CT & Octopus Single CI - Twin Tuner Card DVB-C/CT (Single CI Bridge), 1x CI CAM Mascom AlphaCrypt Classic, 1x 4 Tuner Expansionkit CT (DuoFlex CT) for Cine TV Cards, 1x 5.25 " connector to 2x 3.5 " power adapter. :icon_butt::079:
coolfris Moderator Forumleiding 27 mei 2013 #9.999 wwwicked zei: Mocht ik de komende dagen niet online komen, dan is mijn vrouw erachter gekomen dat ik alsnog geshopt heb Klik om te vergroten... tool_462 zei: 48 Hour Rule. If you have it in your house for 48 hours and she doesn't notice, it counts for having owned it for years. Klik om te vergroten... bron: draadje op xs edit: http://www.urbandictionary.com/define.php?term="48-hour" rule Laatst bewerkt: 27 mei 2013
wwwicked zei: Mocht ik de komende dagen niet online komen, dan is mijn vrouw erachter gekomen dat ik alsnog geshopt heb Klik om te vergroten... tool_462 zei: 48 Hour Rule. If you have it in your house for 48 hours and she doesn't notice, it counts for having owned it for years. Klik om te vergroten... bron: draadje op xs edit: http://www.urbandictionary.com/define.php?term="48-hour" rule
Sw333t I Love my NUC 28 mei 2013 #10.000 Oke, dus ik moet het 48 uur lang verstoppen na ontvangst en dan zou er niets aan de hand zijn. Ben benieuwd. Die tool_462 is een wijze man .
Oke, dus ik moet het 48 uur lang verstoppen na ontvangst en dan zou er niets aan de hand zijn. Ben benieuwd. Die tool_462 is een wijze man .