Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje, maar mn oren zitten dicht en daardoor is mn evenwicht niet wat t moet zijn...
Had ooit zo'n ding, maar die heeft mn (h)ex volgens mij mee genomen, dus ff n nieuwe besteld.
Lekker 3x daags stomen (wel rol plee papier bij de hand, want je neus loopt leeg!) en binnen 2 dagen ben je weer fris en fruitig
daar had ik idd ook aan zitten denken maar dan zou ik een compleet nieuwe set moeten aanschaffen en dat zit er niet in...de bovenkant kan een heel mooi raampie in
klopt en die raampie heeft dan uitzicht op mijn itx maar dat is maar een idee.
dan heb je namelijk de andere kant waar je alle voedingen en kabels kan gooien
Asus GTX680 overgenomen incl old-style EK block voor volgend project.
Asus GTX570 DCII incl EK block verkregen uit een ruil, gaat weer verkoop in. Corsair stick voor OS installaties e.d.
HDMI hoek connectors voor Cross monitoren
Kijk wel weer verder als ik het geld terug heb.
Als je scherm er daadwerkelijk zoals hieronder uitziet.. Van een monitor van 500+ euro verwacht ik toch wel iets beters.
Als je scherm er daadwerkelijk zoals hieronder uitziet.. Van een monitor van 500+ euro verwacht ik toch wel iets beters.
Voor de U2410 zijn ook diverse revisies
Mijn eerste U2410 had ook erge backlight bleeding (Rev A00) Heb daarna een REV02 gekregen welke geen kwaaltjes heeft
Service van Dell is inderdaad één van de betere die ik gezien heb.
On-site in plaats van Carry-in garantie.
Bij mijn omruiling ook gebruik van kunnen maken, UPS kwam een nieuwe monitor brengen, de oude werd na maken van een afspraak opgehaald, allemaal gratis en ik heb nooit zonder monitor gezeten.
Daarnaast 3 jaar garantie en 3 jaar no bright-pixel garantie (of gratis omruilen).