Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet ik nog niet, de zooi is vandaag pas aangekocht. Moet het nog binnen krijgen. Ik wacht eerst even af wat ik krijg. En dan alle dozen doorzoeken wat er allemaal voor goed erin zit. Wat bruikbaar is voor me zelf (heb ook een DS lite) hou ik zelf (dus van ieder spelletje 1) en de rest word doorverkocht.
Prijzen moet ik even over nadenken wat rieel is. Ben uiteraard niet van plan om alles voor 5 euro te gaan verkopen. Maar eerst eens zien wat erin zit.:033:
Ik had mazzel, mijn LG 24" ging kapot, ik moest 4 weken wachten maar toen kreeg ik een tegoed bon ter waarde van mijn aankoop bedrag september vorig jaar.
Ik moest 5 euro bijbetalen voor die 26" Samsung
ik heb ook dezelfde erg fijn!
de enige nadelen die ik vind dat hij heeft zijn:
soms is het glimmen wel een beetje vervelend
de plexi rand trekt erg veel stof aan
de aan/uit knop is een touch knop en omdat hij ook niet verhoogd/verlaagd is is hij bij wat minder ligt erg moeilijk te vinden...
nou mensen...
ik heb best een waslijst voor jullie, heb nog nooit echt iets in dit topic gepost dus hier komen wat dingetjes:
ik heb me een nieuwe phone gekocht (2e hands met verzekering tot en met november voor 200 euro)
de HTC touch PRO:
jezus wat kan dat ding veel :| aanrader hoor!
ik heb mij een maglite D4 gekocht:
en dan niet de led versie, die schijnt toch net wat minder te presteren qua lichtbundel...
ik heb een veldflesje gekocht, een orginele koppelriem (van nederlands leger) en heb een orginele desert camouflage broek gekregen,en een orgineel door generaal gedragen I.S.A.F. t-shirt uit afganistan! gekregen van me buurman
foto's:
shirt heb ik nog geen foto van
tijd geleden nog een gerber tool gekocht ook super dingetje komt altijd van pas ook in computerwereldje