Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En dat terwijl de Alto gekocht is met "4 nieuwe banden en compleet nieuw uitlaatsysteem". Jammer genoeg is de garantie al verlopen. Is wel frappant dat de auto van mijn schoonvader van dezelfde toko afkomstig is (overigens niet Hopmans) en ook daar wat knullig gerepareerde dingen aan zaten.
En hoe vindt je de muismat?
Mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik een glazen muismat gebruik (Corepad Magna), maar vind het erg fijn werken.
En dat terwijl de Alto gekocht is met "4 nieuwe banden en compleet nieuw uitlaatsysteem". Jammer genoeg is de garantie al verlopen. Is wel frappant dat de auto van mijn schoonvader van dezelfde toko afkomstig is (overigens niet Hopmans) en ook daar wat knullig gerepareerde dingen aan zaten.
*lang verhaal* im niederländischen Marketing wird Du als volles Mitglied der Marketingabteilung gelten. So müßten wir eine klare Abgrenzung zu den bisherigen Aufgaben vorfinden. Auch bauen wir eine Projektgruppe für die Messen auf. Dazu später mehr.
Gister (alweer) een nieuw speeltje in ontvangst mogen nemen:
Wederom nog geen 15 minuten uit de doos en het toestel geroot en de 1e custom rom was al aan het opstarten en damn... wat een heerlijk snel toestel zeg