Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
- nieuwe tomtom
- philips 7606 van 42 inch
-corsair 650d voor naast die tv, met een gene-z, i3 intelletje (voor nu) en een ssd
- waterkoelingsspullen voor in die kast
Tja anders kan ik op die nieuwe tv geneens films kijken op bed
Tijdje geleden een nieuwe mobiel gekocht (paar weekjes terug.. alleen wegens drukte niet op HF kunnen komen.. kut verbouwingen ook altijd ) Anyway het gaat om de:
Samsung Galaxy S II. Mooie telefoontje.. werkt goed. ben er tevreden mee dus.
En 6 dagen geleden had ik bij ibood een leuke product gezien: A-solar Power Bank 7000 (AL350) voor als ik weer is weg ben van huis en me mobiel bijna leeg is.. kan ik het daarmee opladen! ^^
En afgelopen zaterdag een setje Logitech Z906 gehaald, en gelijk een UPS van sweex aangezien ik een zelfde frequentie heb als van de zolder en douche ging mijn oude setje boxen elke keer klappen (dus soort explosie als je daar de lamp van aan deed) en daarom waren er ook 3 boxen gemold van me oude logitech setje (gelukkig was dat een goedkoop setje) dus maar nieuwe setje met een ups en hopa afgelopen dat geklapper!