Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou, deze diesel komt echt niets tekort. 140 pk en veul koppel he.
Heb een keer een proefrit gemaakt in een afla giulietta met 170 pk (benzine) maar had t gevoel dat die veel langzamer was!
En ook nog een voordeel dat je er meer als 1000km op een tank kan rijden !
Saitek Cyborg F.L.Y. 5 joystick, vooral voor BF3.
Ik kan er alleen totaal (nog) niet mee vliegen! Ben toetsenbord+muis combo teveel gewend... hopelijk komt daar nog verandering in.
Toen ik bij de Cooler Master Focus group was ook een heel leuk praatje gehad met Richard (Kier) en Ruud van Cooler Master (CMos met zijn uber Cosmos Black Edition!) terwijl we in de Cooler Master Parts Shop stonden.
Één van de tientallen dingen waar we het over hadden was wat er gebeurd was met de Cooler Master TC-100 htpc case, omdat deze nergens meer te krijgen was.
Een lang verhaal, maar hij wilde er graag 1 opsturen om mee te kunnen spelen/testen
Als "L3p L4n" ooit af mag komen ga ik me eens verdiepen in een passief gekoelde HTPC dus
Wat hij allemaal mee stuurde is echt te gek voor woorden!
Er zal dus later nog een buildlog van komen als alles weer wat rustiger is