Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bij de saturn voor 65 euro
ze durfde er 99 voor te vragen, dus ik de stoute schoenen aangetrokken en zo een verkoper aangeschoten met de vraag waarom hun 30 euro duurder waren dan een gewone foto vakhandel. kwam natuurlijk weer zo een lul verhaal over parralel import enzo en dat hun 2 jaar garantie gaven. maarja incl verznedkosten een verschil van 35 euro was mijn te veel. dus gezecht dat ik em wel online ging bestellen en vreemd genoed kon 65 euro toen wel
Nou dat zal ik je ff vertellen: Het is nog af te wachten als deze headset de triton moet gaan verslaan.
De reden waarom ik deze heb gekozen is dat ik iederekeer ruzie heb met dat controlerblokje van de triton,
Het draad van hoofdtelefoon naar het volumecontroler is erg kort waarbij die over het toetsenbord zwiept
als ik aan het gamen ben.
Als professione gamer kan ik dit niet hebben........
Vandaag met Richard op het hoofdkantoor van Cooler Master geweest voor de focus group. (5 uur babbelen met die kierewiet in de auto )
Ik mag niets zeggen over de producten...maar het was wel een geweldige dag!
Echt wat een gezellige club daar zeg, zoveel lol en toch geweldig draaiende toko
We kregen ook allemaal een cadeautje mee voor de medewerking.
Top Cooler Master!!!!!!