Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb wel rond gekeken uiteraard, deze monitor was maar 29 euro duurder dan die dell, maar ik heb altijd al goede ervaringen met asus gehad en dit model stond me zeker wel aan.
Men oude 3 HD5850's zijn wat aan het verouderen en de nieuwe games vragen al iets meer dus maar even 3xXFX 6970 aangeschaft
Tevens ook bij EKWB 3 acetal+nickel waterblock en de bijpassende backplate ;D
Ik zit hier met een 3x24 schermpjes dus zowieso zitten de kaarten niet in crossfire..
Speel dus Black ops op 1hd5850 en ik merk het wel aan men fps te veel drops ect...
Tevens ging ik zowieso upgraden naar de 7000 serie maar dit duurt me iets te lang (A)
Dus dan meer even die handel he
Ik zat al een poosje te twijfelen of het niet eens tijd werd om een fatsoenlijke camera aan te schaffen, maar vanmiddag toch maar die laatste stap gezet
Een collega van me die al langerbezig is met fotografie kwam met het advies om voor de Nikon D3100 te gaan. De afgelopen dagen was deze camera in de aanbieding bij Wehkamp, dus meteen maar even m'n nieuwe loon stuk geslagen
Het is een kit met de D3100 en een 18-55 AF-S VR lens.
Leuk beginnerssetje dacht ik zo
Met een beetje geluk komt de camera morgen binnen, dan zal ik meteen in het fototopic is een testfoto posten