Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mechanisch klinkt lekkerder. En dat logitech bordje: veel toetsen doen het niet goed meer...
het liefst zou ik een oude ibm toetsenbord hebben, maar die hebben geen usbaansluiting enzo en dat grijs is zo lelijk.
Voordeel van mechanisch is dat je echte feedback hebt, daar moet je de toetsen nog echt indrukken ipv dat je het halve alfabet typt als je even met je hand over je toetsenbord gaat.
The Razer BlackWidow is the first mechanical gaming keyboard designed to pave the way for a whole new feel and accelerated gameplay. A full mechanical key infrastructure delivers distinctive tactile feedback, superior gaming-grade response and unsurpassed actions per minute with an extended lifespan of over 50 million keystrokes. Its five additional macro keys with on-the-fly recording and optimized key matrix allow you to stay in complete control of every frenzied battle as you outmaneuver your adversaries and perform back-to-back assaults.
als jij gelijk hebt, razer dus aanpakken wegens voorliegen klanten.
Heb zelf een Blackwidow nu 4 maanden, typt heerlijk! Verder heb ik nog een Lycosa al 2 jaar, praktisch in nieuwstaat en daar mankeerd niets aan de toetsen.
Het mooi aan een mechanisch toetsenbord is dat je ze amper hoeft in te drukken tijdens het typen/gamen.
^had je review gelezen op tweakers, vandaar dat ik zo graag een lycosa wil. (en vanwege mijn razer muis ) binnenkort komt school weer dus dan wil ik wel een lekker tobotje om te typen
LOL, na maanden mijn Blackwidow Ultimate afgeschreven te hebben het toch maar weer eens geprobeerd. Firmware eindelijk met wat truukjes kunnen updaten en hij werkt gewoon weer prima! Owned!
Edit: Idem dito voor mijn Roccat Kone+ Max, scrollwheel was stuk en Alternate vond van niet. Net even uit elkaar gehaald, werkt ook weer prima!
Thank god, zo zonde om een fuckin dure muis en toetsenbord achter het schot te laten wegrotten.