Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Soppy, Source & K.3nny: Het staat zeker niet mis als decoratie, maar ik heb ze gekocht als ijscoupes.
Ze hebben een doorsnede van 15 cm, dus daar kunnen nog eens een paar bolletjes ijs in.
Gewoon, erg mooi voor een toetje.
Vandaag binnengekomen (vrouwlief had nog wat over van haar bonus):
Even uitgepakt en toen stond dit er nog:
Jaja, een vaatwasmachine. Om precies te zijn een Indesit IDL42, geschikt voor 9 couverts.
Vandaag nog even druk aan het zagen geweest en hij staat er tussen:
Morgen nog even een stroomaansluiting maken links naast de machine en dat afwerken met een wit meubelpaneeltje (wel met scharnieren zodat ik er eventueel nog wel makkelijk bij kan). En de machine nog waterpas zetten, want dat staat hij nu totaal niet (staat met de voorkant op het laminaat).
Zaterdag komen mijn ouders hierheen, kan mijn pa mooi assisteren met de aan- en afvoer (ben daar niet zo'n held in). Heb liever dat het goed gebeurd dan dat ik het goed probeer te doen (en waarschijnlijk vernaggel).
Nopes, helaas niet. Heb er nog wat van gezegd, maar kreeg het antwoord: Meneer, bij klachten kunt u zich wenden tot Wehkamp. Heb ze al een email gestuurd.
Leukste komt nog, ze waren niet van TNT .
Edit: Dat is vaag, op de vrachtbrief staat wel TNT. Denk dat TNT charters heeft rijden hiervoor.