Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is een mooi cameraatje. Lekker stevig, waterdicht en schijnt ook best mooie onderwaterfoto's te maken. Plus ik vind de kleurtjes erg leuk. Lijkt me wel mooi als extra camera.
Kortsluiting waarschijnlijk. Ik heb echt geen idee hoe het komt. Ik denk iets van stof of thermal paste of zo. Hij brandde namelijk door toen ik hem er net weer terug in had gezet nadat ik hem er tijdelijk had uitgehaald.
Okee, officieel de meest gefailde actie van mij ooit: Ik dacht dat m'n CPU was doorgebrand, blijkt het zo te zijn dat ik m'n 8-pin niet had ingeplugd :082:! Ik heb in ieder geval een nieuwe CPU, en die andere verkoop ik wel :082:.
hoop dat ik me loop wat kan verbeteren vind het nu maar niks maar heb 2 verschillende soorten slang gekregen dus ff kijken welke de mooiste is en dan genoeg van die soort fixe
De linker is de rechtse donkere slang en de rechtse is de linker uit bovenstaande post, beide gevuld met Feser One UV Red.
Hoewel ik de gloed van de rechter mooier vind, licht de linker veel sterker op. Ik denk dat op grotere afstanden (dus in je kast) de linker er beter uit zal zien.