Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, komt nog als ik eenmaal verhuisd ben kan ik daar naar gaan kijken. Voorlopig eerst maar de boel draaiend krijgen, kwam er achter dat de verzegeling van het mobo (Komplett) al verbroken en opnieuw vast geplakt was, en alle onderdelen/accessoires zaten een beetje los in de doos gepropt dus boze mail richting komplett, ik hoop dat ze me een nieuw mobo sturen.. :067:
idd dat moet je niet accepteren. Bij Komplett gebeurt het nog wel eens dat er "per ongeluk" dozen van de RMA / DOA stapel naar andere klanten word gestuurt
zelf ook al een aantal keren gehad, vandaar dat het nu meestal Zercom in Eindhoven is voor mij
Eigenlijk woensdag al, maar nu pas de tijd om wat foto's te plaatsen:
Een bestekset van Bodum, geborsteld roestvrij staal, voor als ik ooit nog eens uit huis ga.
(Sorry voor de mobielfoto's Camera is al een tijdje stuk)
Past mooi bij een set van dubbelwandige bekers die ik al heb.
Daarnaast van mijn zusje en haar vriend nog Mass Effect 2 gekregen (zodra hij uit komt)
Vrijdag op de vakantiebeurs nog een zonnebril van Sinner gewonnen, en gisteren met een familieetentje nog een kleine financieële brijdrage gekregen.
Is handig voor wat dingen die ik eind deze maand hier ga bestellen.
Eigenlijk woensdag al, maar nu pas de tijd om wat foto's te plaatsen:
Een bestekset van Bodum, geborsteld roestvrij staal, voor als ik ooit nog eens uit huis ga.