Alvast mijn vrolijk kerstwensen en een gelukkig 2012!! RINUSSS Kom der maar in! :eenhoorn:
Cygnitr0n New member 16 december 2011 #1 Alvast mijn vrolijk kerstwensen en een gelukkig 2012!! RINUSSS Kom der maar in! :eenhoorn:
k.3nny Oldscool. 16 december 2011 #2 Vind dit niet kunnen (dat zing gebeuren dan) Dislike met liefde!!! Happy Xmass en fijne jaarwisseling iedereen!!!! Laatst bewerkt: 19 december 2011
Vind dit niet kunnen (dat zing gebeuren dan) Dislike met liefde!!! Happy Xmass en fijne jaarwisseling iedereen!!!!
V vincent Gouden member 19 december 2011 #3 Dit vind ik wel kunnen, kerst is toch al kut dit vrolijkt mij wel op tini en lau hebben er ook zin in(oudje)
Dit vind ik wel kunnen, kerst is toch al kut dit vrolijkt mij wel op tini en lau hebben er ook zin in(oudje)
C Companion New member 24 december 2011 #6 Prettige Feest Dagen! Hallo Damens en Heren van HighFlow. Ik wil alvast iedereen een prettige kerst en jaarwisseling wensen etc etc... Onder andere heeft Google het ook in Petto als me Clan Pulse207.com Moeten jullie maar: Google checken en die licht gevende knopjes in drukken Verder op me eige site heb ik een bannertje neer gedumpt voor prettige feest dagen: Frontpage - Pulse207 - Gaming out of the boundaries Heeft er iemand nog meer gevonden? -Companion
Prettige Feest Dagen! Hallo Damens en Heren van HighFlow. Ik wil alvast iedereen een prettige kerst en jaarwisseling wensen etc etc... Onder andere heeft Google het ook in Petto als me Clan Pulse207.com Moeten jullie maar: Google checken en die licht gevende knopjes in drukken Verder op me eige site heb ik een bannertje neer gedumpt voor prettige feest dagen: Frontpage - Pulse207 - Gaming out of the boundaries Heeft er iemand nog meer gevonden? -Companion
J JW. New member 24 december 2011 #8 Merry Fucking Xmas {KNIP, triest figuur.} Laatst bewerkt door een moderator: 24 december 2011
Stephan---pro New member 24 december 2011 #12 iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012 :111::icon_pidu:
M moeloo New member 25 december 2011 #13 Fijne feestdagen allemaal en dat de mooiste momenten van 2011 :059: de slechtste van 2012 zullen worden!!!
Fijne feestdagen allemaal en dat de mooiste momenten van 2011 :059: de slechtste van 2012 zullen worden!!!