Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oke ik heb hem gehotwired maar hij schokt heel erg me voeding gaat niet echt aan maar er komt blauw licht uit en alle fans proberen te draaien. maar hij draait niet hij schokt heel erg. weet niet of dat hoort .
Lijkt wel of je voeding niet kan leveren, je heb load aan je voeding, dus dat is het probleem niet, Maak alles een los van je voding, en doe dan eens hotwiren, en dan zelf 1 fan oid aansluiten
vergeet niet als je je voeding hotwired er minstens ook een belasting aan te hangen (een fan ofzo ie normaal al voldoende) onbelast kunnen voedingen rare dingen doen, zelfs beschadigt raken
Greetz B0B0
oke bedankt voor alle info en hulp heb hem gehotwired en hij doet het perfect ( de voeding ) maar hij start nog niet.
ga denk ik binnekort het mobo laten nakijken door de winkel waar ik hem vandaan heb
het feit dat je voeding start is geen garantie dat hij daarom in orde is
heb ook problemen gehad met booten en kon ook perfect mijn voeding hotwiren, had zelfs goede voltages met de multimeter en toch was de voeding slecht, ik zou ook zeker nog eens kijken of je nergens even een voeding kan lenen en hiermee testen
Greetz B0B0
hmm net voor de grap me oude mobo ff erbij gepakt ( die stuk was volgens mij .. ) maar daar doet hij veel meer op. alle fans gaan aan ook die op het mobo zelf ( cpu fan ) maar hij leest me hardeschijf niet. krijg geen beeld en me harde schijf hoor je niet laden.
wat kan dat zijn?
me voeding die ik overgekocht had was niet goed en me moederbord was ook kapot heb nu een betere gekregen ( bijbetaald ) en meteen ff 4gb ram erin gedaan en alles loopt goed nu. bedankt voor alle hulp