• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

waterkoelen van heel systeem!

Napex

New member
[waterkoeling] 1200€ max - intel i5 - 2x Asus 760GTX

Hallo, ik ben op dit forum uitgekomen omdat ik eigelijk mijn heel systeem wil waterkoelen.-
#
(de specs van mijn Pc vind je op mn introductiepost :p) (http://forum.highflow.nl/f16/napex-ian-gilis-gamebak-15827/#post272926)

ik wil gaan waterkoelen voor stilte en lagere temperaturen.

De CPU cooling zal wel makkelijk te vinden zijn maar aangezien ik het heel systeem wil koelen zijn er ook al minder opties (denk ik)

het moeilijkste is een waterkoelingssysteem te vinden voor mijn GPU / GPU's (een Asus 760 GTX), en ik zou deze zelfs in SLi (2x Asus 760 GTX) willen zetten, maar ik vind gewoon geen waterkoelingssystemen voor dit type kaart.

kunnen jullie mij hierbij helpen?

mvg,

Napex

edit: kan zijn dat ik de Asus buitengooi en meteen 2x EVGA 760GTX's koop. (of een 780) want ik wil het natuurlijk wel fatsoenlijk waterkoelen.
(deze X2: http://www.videokaartshop.be/product...x-cooling.html
of deze 1x: http://www.videokaartshop.be/product...erclocked.html)
 
Laatst bewerkt:
Hoi, op de ekwb site heb ik even voor je gekeken, maar daar past alleen een universele vga blokje op, en geen fullcover, misschien een ander merk?

edit als je een evga kaart had gehad dan past een 670 gtx fullcover blok op.
 
hoi, dank u voor al even te kijken.

ik ben via google ook al op ekwb gekeken, maar wat is nu eigelijk het beste, indien geen full covers bestaan, gaan voor de universele, of beter een 780 kopen (wat spijtig zou zijn omdat de 760 die ik nu heb nog geen maand oud is).
want ik zou dan alles wel op 1 stroom zetten, CPU en 2 GPU4s (als ik dan al een 2de 760 koop).

en als ik de universele gebruik, hoe koel ik dan het beste Vram en Mem?

de 760 die ik op dit moment heb is van Asus, de 2de zou ook een Asus worden.

edit: kan zijn dat ik de Asus buitengooi en meteen 2x EVGA 760GTX's koop. (of een 780) want ik wil het natuurlijk wel fatsoenlijk waterkoelen.
(deze X2: http://www.videokaartshop.be/produc...geforce-gtx-760-superclocked-acx-cooling.html
of deze 1x: http://www.videokaartshop.be/produc...ten/evga-geforce-gtx-780-ti-superclocked.html)
 
Laatst bewerkt:
Hallo, die keuze moet je zelf maken, van wat je wil 2 760 of 1 780, ze zeggen altijd dat je beter 1 highend gpu moet plaatsen, want dan heb je minder warmte, en geen problemen met sli of crossfire(wat best mee valt), maar het ziet er wel mooier uit met 2 gpu, ik zelf heb 2 770 van evga acx superclock erin zitten en watergekoeld en het werkt prima, en is sneller dan 1 780.
 
Ok ik heb beslist, ik ga gewoon een heel nieuw systeem ineensteken, moet alleen nog de kast en de waterkoeling (denk toch dak alles heb. prijzen staan erbij (erond waarschijnlijk, kan ze misschien iets goedkoper krijgen). kunnen jullie me helpen hier een geschikte kast en waterkoeling set voor vinden, een set die alles koelt, van CPu tot 2x VGa tot mem tot chip?

GPU : EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling - 339.95 x2
CPU : Intel Core i7 4770K Socket 1150 - 309.95
Mobo: Asus Maximus VI Hero - 179.95
PSU : Seasonic X Platinum PSU 1000W 1000-XP - 225.00
RAM : Corsair Vengeance Pro 2x4GB DDR3 2133 C9R Red - 104.95
optc: LG Blu-ray Writer BH16NS40 - 76.95
CASE: TBD
WaCo: TBD
 
Is echt een grote kast :) maar is ook wel duur... Is er miss een kast die ook genoeg ruimte heeft maar wat goedkoper? Indien niet is dat niet zo erg maat toch.. En kan je mij misschien waterkoeling onderdelen aanraden. Ik ben nieuw in alles over waterkoeling.

edit: http://www.alternate.be/html/produc...52386&className=pccase&activeClassName=pccase
is deze kast misschien ook goed. lijkt me ook wel groot genoeg :)

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Waterkoelen van oude Dell Dimension 9200 bak Advies Waterkoeling Setup 7
tarbax waterkoelen van een gtx 480 en een am2+ Advies Waterkoeling Setup 8
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
Z waterkoelen rtx 3090 Waterkoeling 1
R Advies nodig: Waterkoelen GTX 1080 inno3D iChill X4 Waterkoeling 2
MRHelmond GTX1070 Waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 6
D Mijn videokaarten waterkoelen Waterkoeling 2
I Pc waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 3
B [Waterkoelen] I7 4770k, r9 280x en hd7970 Advies Waterkoeling Setup 2
P Swiftech H220 CPU en Videokaart Waterkoelen. Advies Waterkoeling Setup 8
D-foX ps3 waterkoelen Waterkoeling 1
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
F GTX 590 waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 2
M WC set aanpassen: GTX 460 waterkoelen + extra rad Waterkoeling 1
M Bij zwaar overklokken, moederbord ook waterkoelen? Waterkoeling 2
Robin Sapphire 3850 AGP waterkoelen. Waterkoeling 5
B Q6600, NB en GTX460 waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 15
Xtrafresh Extreem waterkoelen en overklokken in de zomer! Gallery & Build Logs 1
R Waterkoelen GTX480 Advies Waterkoeling Setup 12
jerome2710 4870x2's waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 13
Sgt. Dutchy Sapphire 4850x2 waterkoelen? Waterkoeling 10
S ati 4890 waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 4
meneer peer ik wil mijn Q9450 waterkoelen, hoe? Advies Waterkoeling Setup 21
S NB Waterkoelen. Ook meteen SB en Mosfets? Waterkoeling 11
M Asus p6t deluxe waterkoelen Waterkoeling 4
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan