Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic
Arwin74
Mixedup
Glosynl
Solidsteve
Gio
Slader
Flapp
Forseti
Xenomorph and friends (in totaal 5x)
Basje
Coolfris
enthernal
Mystiqu
MrMdemiC
pLaSma
R. RAMAKER
20
[MENTION=128]vincent[/MENTION] maak jij de betaling ook in orde?
Dan hebben we van iedereen toch?
Aiii das balen Had graag weer koffie met je gedronken.
Heel veel beterschap!!!
We hebben dan 1 ticket over tegen groepskortingprijs 48,50 euro.
Als je nog mee wilt, iemand kent die mee wilt, iemand wilt meenemen, kan je de ticket overnemen.
bedankt jongens, mijn ziekte hou ik prive. mocht ik wat opgeknapt zijn tegen die tijd zou ik wel even een dagtripje kunnen maken.
Mijn eerste zaak is dat ik weer beter word...
bedankt jongens, mijn ziekte hou ik prive. mocht ik wat opgeknapt zijn tegen die tijd zou ik wel even een dagtripje kunnen maken.
Mijn eerste zaak is dat ik weer beter word...
Als ik me niet vergis is er een plek vrij aan het einde van de rij en de plek van Vincent.
Ergo: als je dus die losse plek reserveert door rechtstreeks bij de organisatie die plek te kopen, en je maakt daarna geld over naar Freddy voor de plek van Vincent, is het gewoon geregeld.
De plaatsindeling ben ik toch nog niet aan begonnen.
Al moet ik wel zeggen dat wie het eerst komt, die het eerst maalt. Stn wilde misschien ook komen namelijk met iemand.
[MENTION=128]vincent[/MENTION] Sterkte kerel! Ik zal er persoonlijk voor zorgen, als je een dag trip naar TP komt, dat ze super verse koffie voor je hebben!
btw Heb er zin in mensen!! word weer een leuke bedoeling!