Wist u dat:
-er dit jaar geen verkoop topic was?
-er veel mensen waren die al eerder waren meegeweest?
-Flapp er ook weer bij was?
-Ubbidude binnen mocht nadat zijn moeder had getekend voor toestemming?
-Vincent veel inspiratie heeft opgedaan voor een nieuwe build?
-er op mijn pc stof zat van TP8, TP9, TP10, TP12 en TP13 ? (ja zat, want ik heb m bij thuiskomst eindelijk eens schoongemaakt)
-we nog steeds het spareribs restaurant 2 uur vantevoren reserveren, terwijl dat ook op vrijdag of zelfs een maand vantevoren al kan?
-MrMdemic best wel schattig eruit ziet als hij slaapt, maar best wel grumpy is als hij net wakker is? (Tip: maak hem niet wakker, maar maak slechts een foto om dat moment te koesteren)
-Forseti wederom de tijd heeft gevonden om zijn pc uit de opslag te halen om op tijd bij TP13 present te zijn?
-ik niet jarig was, maar dat ProAce oranjekoek had meegenomen uit Friesland? Thanks, het smaakte goed. :112:
-we dit jaar meer gegamed hebben dan ooit? Ik was dit jaar denk ik per dag maar 1 keer op het forum.
-ProAce niet mee ging eten omdat we pas om 20:00 uur terecht konden in het restaurant?
-Arwin74 zich niet had opgegeven voor de spareribs omdat hij druk bezig was diep in World of Tanks?
-MrMdemic gewoon geregeld heeft dat hij toch mee kon?
-we ook dit jaar weer lang moesten wachten op mensen die niet gepind hadden voor het eten?
-the_cyberspace na 3 rondjes spareribs toch nog de trein naar Doetinchem heeft gehaald?
-Willem het na 5 rondjes ook voor gezien hield, maar dat het record bij Gauchos (13x) onhaalbaar lijkt?
-er procentueel best wel veel laptops aanwezig waren, maar dat wij daar gelukkig niet aan mee deden?
-de computer van Freddy als een goede bliksemafleider werkte zodat wij door konden gamen?
-de computer van coolfris qua bling niet onderdeed voor de Gold Desk
-er wederom een prijs uit de verloting in onze rij is gevallen?
-de flipperkasten op zaterdagavond weg waren en Freddy ineens met een big smile rond liep?
-ik de moeder van Reinout hierbij bedank voor het lenen van het karretje?
-Vincent via wifi op het netwerk zat?
-de scoopshot compo een zachte dood is gestorven omdat er weinig foto's zijn gemaakt, maar dat er ook weinig leuke vrouwen waren om te fotograferen? Volgend jaar beter.
-Ikea steeds meer voet aan de grond krijgt op de lanparty?
-Tony pas in de halve finale sneuvelde van de Mortal Combat compo? En dat we dus bijna een game compo winnaar bij
Highflow hadden zitten?
-maar dat zijn broertje Lesley beter is in de echte knockouts?
-ik de winnaar van de casemod compo een terechte winnaar vind? Gefeliciteerd!
-ik best wel heb genoten en het leuk vond om iedereen weer te zien?
Tot volgend jaar!