Kudos Bob :112: Dus dat.
Je vergeet alleen te melden dat er ook een aantal pc's aanwezig zal zijn waarin ook hardware geshowd wordt.
Afgelopen jaar werd dit o.a. geshowd:
Kijk ook ik weet niet alles van de lan party en ben er al een aantal jaren aanwezig!
Moet je na gaan als ik straks daar weer ben zie ik weer nieuwe dingen.
Ook moet ik vermelden dat er een aantal compo's zijn, zowel achter je pc als door de zaal zelf!
Een compo is voor de HF mensen,
zie dit, maar ook een paas eieren hunt waar je leuke prijzen mee kan verdienen, hier is mystique altijd goed mee bezig! En hij zal zeker niet de enige zijn die dit zal gaan doen (deze jongen gaat ook mee zoeken!!).
Verder zoals [MENTION=27]MrGiorgio[/MENTION] al zegt zijn er meer dan genoeg mensen die een pc mee nemen waar je met een kwijlbakje bij kan gaan staan kijken, zoals ik vernomen heb neemt [MENTION=1]Freddy[/MENTION] zijn Desk mee en andere in onze rij nemen mooie casemods en watercooling loops mee!
Maar als ik je een tip mag geven, kom gewoon ga mee met ons en maak nieuwe vrienden en leer mensen kennen.
Ik heb hier persoonlijk goeie ervaring mee, ik heb meerdere mensen leren kennen via HF en ga voortaan alleen maar met HF mee naar The Party!!
TL;DR versie:
Gewoon komen en kijk je ogen uit! Zat compo's en veel gezelligheid!