Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic
Gio, ik heb net de plekken gezien, en graag zou ik (als het mogelijk is) om aan de kan van de ingang te zitten
Net als vorig jaar zou ik het gaaf vinden als mystiqu - Ik - Forseti langs elkaar zitten (tenminste als zei dat ook willen ;P)
Heb ik nog wel n paar dingetjes:
-is er iemand met n steekkarretje die er vroeg is? Dan wil ik graag weten of ik daar gebruik van kan maken.
-blijft er iemand bijna tot het einde , die volgend jaar waarschijnlijk ook weer gaat? Kan die persoon wellicht mijn netwerkkabel na afloop meenemen? Die 20-25 meter zal ik de rest van het jaar niet gebruiken en meestal als ik aan het afbreken ben, zijn er nog mensen aan het gamen. Twee jaar geleden heb ik daardoor n glas cola omver gegooid over n Vlaamse pc. (Overigens niks meer van gehoord.)
-gaan we de zaterdag om 17:00 uur weer een groepsfoto doen?
-doen we dit jaar ook weer een The Party sale?
-Ik zit er nog steeds over te denken om een prijsje uit te delen aan diegene die de leukste foto op TP12 maakt van een vrouw met het HF logo of met Freddy ergens duidelijk zichtbaar in beeld (niet gefotoshopt). Het hoeft niet perse een foto te zijn die is gemaakt in het Beursgebouw. Het mag ook in het hotel of in het steakhouse zijn. Of heeft iemand nog andere suggestie's?
-is er iemand met n steekkarretje die er vroeg is? Dan wil ik graag weten of ik daar gebruik van kan maken.
Arwin heeft dit al opgelost! -blijft er iemand bijna tot het einde , die volgend jaar waarschijnlijk ook weer gaat? Kan die persoon wellicht mijn netwerkkabel na afloop meenemen? Die 20-25 meter zal ik de rest van het jaar niet gebruiken en meestal als ik aan het afbreken ben, zijn er nog mensen aan het gamen. Twee jaar geleden heb ik daardoor n glas cola omver gegooid over n Vlaamse pc. (Overigens niks meer van gehoord.)
als je geen cola over me pc gooit wil ik die best mee nemen en als ik er volgend jaar niet bij ben kan ik hem altijd langs brengen -gaan we de zaterdag om 17:00 uur weer een groepsfoto doen?
Ik zeg doen! -doen we dit jaar ook weer een The Party sale?
Denk dat er wel een post over online komt/ -Ik zit er nog steeds over te denken om een prijsje uit te delen aan diegene die de leukste foto op TP12 maakt van een vrouw met het HF logo of met Freddy ergens duidelijk zichtbaar in beeld (niet gefotoshopt). Het hoeft niet perse een foto te zijn die is gemaakt in het Beursgebouw. Het mag ook in het hotel of in het steakhouse zijn. Of heeft iemand nog andere suggestie's?
defineer leuk! ik heb leuke ideeën (denk ik) maar weet niet of jij die leuk vind