Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic
mooiste was: beveiliging zeurde wel over een koelkastje wat aanstond wat brandgevaar zou zijn, terwijl de voedingskabels bij de highflow afdeling warm genoeg werden om eitjes te bakken geen probleem was
mooiste was: beveiliging zeurde wel over een koelkastje wat aanstond wat brandgevaar zou zijn, terwijl de voedingskabels bij de highflow afdeling warm genoeg werden om eitjes te bakken geen probleem was
Maar dit komt weer op de stapel mooie verhalen. Net zoals t verhaal van (ik meen) TP9, dat het zo warm was dat de computers her en der uitvielen door de hitte; het dak en de grote deuren moesten tijdelijk open. En de Highflowers gingen gewoon door met een grijns op hun gezicht omdat ze waterkoeling hadden en nergens last van hadden.
Maar dit komt weer op de stapel mooie verhalen. Net zoals t verhaal van (ik meen) TP9, dat het zo warm was dat de computers her en der uitvielen door de hitte; het dak en de grote deuren moesten tijdelijk open. En de Highflowers gingen gewoon door met een grijns op hun gezicht omdat ze waterkoeling hadden en nergens last van hadden.
Eens kijken of ik aankomende week een begin kan maken om die V1000 eens af kan maken. :schaam:eusa_liar::079:
Zou moeten lukken.
Moet ik ook nog iets gaan maken om de boel in te kunnen vervoeren richting de trein.
Of zou ik eventueel misschien denkbaar, mogelijk, gebeurlijk, bij gelegenheid, desgevallend, mogelijkerwijs, temet, toevallig met iemand mee kunnen rijden? (Amsterdam)
Ik verwacht dat ik vandaag aan de deelnemers een berichtje kan sturen met de betalingsinstructies.
De 31 plaatsen zijn bevestigd. Kortom: het kan door gaan!