Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic
Wie bepaalt of het leuk is, ben ik nog niet uit. Misschien bepaal ik t zelf, misschien doe ik t wel via een poll. Maar zeker is dat de fotocompo er zal zijn.
Steekkarretje heb ik evt. weet alleen niet hoelaat ik aanwezig ben. Kabel lost Bob op zie ik al. Groepsfoto moeten we zeker weer doen! Sale is een beetje afhankelijk of er vraag/aanbod is.
Coolfris €72,75 MDEMIC €72,75 Glosy €145,50 Thierry €72,75 BravoNyn €97 PLASMA €72,75
R. RAMAKER €72,75
Gio €97,00
Forseti €72,75
Collo, Yourdoom, MisterG, Tmmbomb en 1,5x Demolisher €266.75
Johan Bastinck €48,50
Arwin74 €72,75
MYSTIQUE €48,50
R W van der Valk €48,50
Eigenlijk neem iedereen wel 2 schermen mee! De meesten dan iig. Volgens mij zijn er ook genoeg crew die meerdere schermen hebben! Ik heb er eigenlijk altijd 2 mee genomen
Wat moet je nu eigenlijk allemaal meenemen? In de haast en enthousiasme wil je nog wel eens iets vergeten, daarom hebben we een mooi lijstje gemaakt met spullen die je mee kunt nemen:
Incheckbewijs
Legitimatie
Je computer of laptop + benodigdheden (stroomkabels e.d.)
Beeldscherm (niet meer dan één)
Netwerkkabel
Toetsenbord en muis (+ evt. muismat)
Headset
Games
Stekkerdoos
Vraag t gewoon aan de organisatie. Dan weet je t en wij ook. Want ik zit ook te twijfelen of ik met meerdere schermen zal komen.
Edit: ik heb t net gevraagd op de site van TP bij de packlist. Als het niet mag, kan ik er ook rekening mee houden. Maar in het verleden heeft Xtrafresh ook eyefinity gedraaid.