Sw333t
I Love my NUC
Een tijd geleden uitgevogeld voor iemand die heel erg graag onderstaand knopje wilde gaan gebruiken voor het schakelen van de verlichting in zijn project:
Helaas was dit knopje slechts enkel te verkrijgen als maak contact, dus als type reset of power switch. En om nou het knopje vast te blijven houden om de verlichting aan te laten is ook weer wat.
Ik heb dit echter wel voorgelegd aan een kennis, dus niet helemaal zelf uitgevonden. Beetje de vertaalslag gespeeld tussen techneut en eindgebruiker.
Uiteindelijk is hier onderstaand schema uitgekomen, wat geschikt is voor 2 aparte 12 volt bronnen en 2 schakelaars (afzonderlijk te bedienen uiteraard):
Even een test opstelling gemaakt en het werkt:
Even nog een handleidinkje gemaakt voor de eindgebruiker:
En nu hoop ik dat ik het over een tijdje in actie kan zien.
Helaas was dit knopje slechts enkel te verkrijgen als maak contact, dus als type reset of power switch. En om nou het knopje vast te blijven houden om de verlichting aan te laten is ook weer wat.
Ik heb dit echter wel voorgelegd aan een kennis, dus niet helemaal zelf uitgevonden. Beetje de vertaalslag gespeeld tussen techneut en eindgebruiker.
Uiteindelijk is hier onderstaand schema uitgekomen, wat geschikt is voor 2 aparte 12 volt bronnen en 2 schakelaars (afzonderlijk te bedienen uiteraard):
Even een test opstelling gemaakt en het werkt:
Even nog een handleidinkje gemaakt voor de eindgebruiker:
En nu hoop ik dat ik het over een tijdje in actie kan zien.
Laatst bewerkt: