Lowspeeddevil
New member
Begin december besloten om voor m'n nieuwe pc waterkoeling te gaan gebruiken.
Meteen het forum ingedoken :024: en met de hulp van allerhande posts (en Google) enkele weken later iets samengesteld.
Maandag 20 december m'n definitieve winkelmandje gemaakt en ter controle in het Advies subforum geplaatst; Freddy was er snel bij voor advies :woot:.
Woensdag 22 december mijn bestelling geplaatst en de betaling gedaan.
Met de gewoonlijke betalingsvertraging België - Nederland, de sneeuwellende en de feestdag :111: in het achterhoofd was ik toch blij verrast om op 27 december al een betalingsbevestiging te ontvangen.
De dag daarop de verzendingsbevestiging ontvangen met daarin het volgende:
"Indien GLS/TNT haar werk goed doet, zal uw bestelling morgen bij u worden bezorgd."
En ja, ook GLS heeft zijn werk goed gedaan :023:; deze ochtend heb ik via de link in de laatste mail het pakketje opgezocht bij GLS en het was al snel in het verdeelcentrum in Vilvoorde aangekomen.
Wel vreemd dat er bijstond dat het pakketje 1 kg woog (dat is het gewicht van de radiator alleen al); ik vermoed dat het niet zwaar genoeg was om in de volgende gewichtscategorie te vallen.
Jammer genoeg moest ik even later (7 uur) al naar het werk en er was na halfnegen niemand anders meer thuis, maar ik dacht 'dat pakketje wordt net zoals mijn behuizing gisteren waarschijnlijk toch pas na vier uur deze namiddag geleverd'.
Toen ik thuis kwam niettemin in de woonkamer gekeken of het er al stond... nee :Sad:
Tot mijn grote verbazing bleek uit de Track&Trace query dat het pakketje wél geleverd was; er was ook voor getekend. Ik ben naar beneden gesneld en heb nog eens goed rondgekeken, maar zelfs met al de rondslingerende rommel hier kon ik duidelijk opmaken dat het zich niet in huis bevond. De buurman zal het misschien hebben (ken die kerel eigenlijk niet :eusa_shhh?
Op weg naar het huis hiernaast de brievenbus gecontroleerd en :shock: daar was het!
Ik was blij, al was de doos wel nat aan de onderkant door de insijpelende regen (er is eigenlijk enkel ruimte voor brieven e.d. voorzien in de brievenbus; daaronder is een compartiment voor de watermeter). Als ik de volgende keer een bestelling van GLS verwacht en niet thuis kan zijn toch maar proberen dit door te geven om eventuele problemen te vermijden.
Al bij al wel een positieve ervaring.
De doos was goed verpakt en de inhoud voldoende beschermd met proppen krantenpapier. Met behulp van de bijgesloten factuur annex checklist de juistheid ervan ook kunnen vaststellen.
Het wachten is nu enkel nog op mijn nieuwe monitor en wat andere dingen en dan kan het bouwen beginnen! :s-chainsaw:
De KitKat ging ik eerst bewaren tot na de voltooiing maar ik heb hem uiteindelijk meteen opgesmikkeld :icon_razz:
Conclusie na deze hele zever:
:023: (x2) voor HighFlow voor goed advies, grote keuze en beschikbaarheid, scherpe prijzen en een snelle service
Meteen het forum ingedoken :024: en met de hulp van allerhande posts (en Google) enkele weken later iets samengesteld.
Maandag 20 december m'n definitieve winkelmandje gemaakt en ter controle in het Advies subforum geplaatst; Freddy was er snel bij voor advies :woot:.
Woensdag 22 december mijn bestelling geplaatst en de betaling gedaan.
Met de gewoonlijke betalingsvertraging België - Nederland, de sneeuwellende en de feestdag :111: in het achterhoofd was ik toch blij verrast om op 27 december al een betalingsbevestiging te ontvangen.
De dag daarop de verzendingsbevestiging ontvangen met daarin het volgende:
"Indien GLS/TNT haar werk goed doet, zal uw bestelling morgen bij u worden bezorgd."
En ja, ook GLS heeft zijn werk goed gedaan :023:; deze ochtend heb ik via de link in de laatste mail het pakketje opgezocht bij GLS en het was al snel in het verdeelcentrum in Vilvoorde aangekomen.
Wel vreemd dat er bijstond dat het pakketje 1 kg woog (dat is het gewicht van de radiator alleen al); ik vermoed dat het niet zwaar genoeg was om in de volgende gewichtscategorie te vallen.
Jammer genoeg moest ik even later (7 uur) al naar het werk en er was na halfnegen niemand anders meer thuis, maar ik dacht 'dat pakketje wordt net zoals mijn behuizing gisteren waarschijnlijk toch pas na vier uur deze namiddag geleverd'.
Toen ik thuis kwam niettemin in de woonkamer gekeken of het er al stond... nee :Sad:
Tot mijn grote verbazing bleek uit de Track&Trace query dat het pakketje wél geleverd was; er was ook voor getekend. Ik ben naar beneden gesneld en heb nog eens goed rondgekeken, maar zelfs met al de rondslingerende rommel hier kon ik duidelijk opmaken dat het zich niet in huis bevond. De buurman zal het misschien hebben (ken die kerel eigenlijk niet :eusa_shhh?
Op weg naar het huis hiernaast de brievenbus gecontroleerd en :shock: daar was het!
Ik was blij, al was de doos wel nat aan de onderkant door de insijpelende regen (er is eigenlijk enkel ruimte voor brieven e.d. voorzien in de brievenbus; daaronder is een compartiment voor de watermeter). Als ik de volgende keer een bestelling van GLS verwacht en niet thuis kan zijn toch maar proberen dit door te geven om eventuele problemen te vermijden.
Al bij al wel een positieve ervaring.
De doos was goed verpakt en de inhoud voldoende beschermd met proppen krantenpapier. Met behulp van de bijgesloten factuur annex checklist de juistheid ervan ook kunnen vaststellen.
Het wachten is nu enkel nog op mijn nieuwe monitor en wat andere dingen en dan kan het bouwen beginnen! :s-chainsaw:
De KitKat ging ik eerst bewaren tot na de voltooiing maar ik heb hem uiteindelijk meteen opgesmikkeld :icon_razz:
Conclusie na deze hele zever:
:023: (x2) voor HighFlow voor goed advies, grote keuze en beschikbaarheid, scherpe prijzen en een snelle service