Vandaag mijn laatste tentamen gehad en nog wat voor school gedaan en zojuist ff met
fans bezig geweest.
Ook ff leuk “BIP & Update logo” gemaakt
Heb bij 1 140mm fan de uitsteeksels wat kort gevijld nu past hij wel
Daarna aan de gang met 120mm
fans, wat blijkt door de antivibratie mat van de middelste passen de andere 2 niet, dus antivibratie mat ertussenuit en weer boel monteren.
Toen begon het gezeik, kreeg de achterste 120mm fan niet lekker erin en heb het toen halverwege maar opgegeven en met veel moeite de schroeven nog eruit kunnen krijgen. Schroefjes half dol gedraait maar dat boeit me niet, wat ik erger vind is dat de lak bij de schroefgaten ook weg is
! Heb de middelste 120mm fan ook weg gehaald en toen gelijk bij
Highflow antivibration bolts besteld (12 stuks) en ook gelijk maar een 60cm verleng kabel voor 3pins. Gelukkig is het zo dat de antivibration bolts de beschadigingen zullen bedekken, en ik heb gelijk een stuk stillere
fans, daarbij zijn ze ook helemaal zwart en is er ook geen zilver zichtbaar van de gebruikte schroefjes. 3 dubbele winst dus!
Zaterdag moet dit pakketje enveloppie op de deur vallen als TNT mee werkt
Foto's!:
Het obstakel wat ervoor zorgde dat ik de 140mm fan niet kon mounten
Even ter handen genomen met de vijl, helaas wat uitschieters, maar is niet super erg, fan zit toch achter het afdek kapje!
Afplakken om beschadigingen zoveel mogelijk te voorkomen
Vijlen
Eind resultaat
En gemonteerd!
Hier zie je hoe het monteren van de 120mm
fans enigszins is gefaald en dus de schroefgaten lakschade hebben.
Dat was het hem weer voor vandaag! Zodra de anti vibration bolts binnen zijn gaan de 120mm’s in de kast
! (Dit zal waarschijnlijk zaterdag gebeuren
!)
In loop van volgende week hoop ik de hardware in te kunnen gaan bouwen
.
Tot de volgende update!