• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LeMoN aka Anton + i7 monstertje :P

LeMoN

Tutti Frutti
Hallo ^^

Mijn naam is Anton
19 Jarige student uit Roosendal

Ik studeer informatica op HBO niveau op Avans Hogeschool in Breda.

Daarnaast ben ik werkzaam bij Paradigit filiaal Roosendaal, waar ik het erg naar mijn zin heb!

In mijn vrije tijd ben ik veel met computers bezig, maar ik drink ook graag een biertje met maten van me :) Zaterdag ben ik eigenlijk ook standaard geld aan het verbrassen dus :p

Reden van mijn registratie is omdat ik na vele jaren eindelijk een goeie computer heb :) en de plannen zijn ook om hem te gaan waterkoelen, welliswaar zal dit waarschijnlijk pas medio 2010 gebeuren, maar je kan je maar niet goed genoeg erop voorbereiden :p

Ik ben ook erg actief op HWI, onder dezelfde nickname :)

Nu mijn systeem :)
Core i7 920 D0 (stock speed)
Corsair Dominator 1833Mhz 6GB
MSI Eclipse SLI
Prolimatech Megahalems
EVGA GTX275 FTW
Be Quiet Dark power pro 850W
Samsung F1 1TB
LG Flatron W2442PA BF (24" Full HD :D)
Logitech G35
Logitech G5 v2
Logtech G15 v2
Logitech Z-Cinema

Behuizing moet nog komen maar dit gaat een corsair obsidian 800d worden :D!
Hierin komen de xigmatek ventilatoren te hangen (zwart met oranje + witte leds)

Voor het waterkoel thema zal dus ook zwart met oranje worden :p hiervoor ga ik zwarte fittingen gebruiken met doorzichtige slangen warin dan oranje vloeistof zit en de slangen krijgen allemaal zwarte anti knik veer. maar dit is nog erg ver vooruit gelopen op de feiten.

De behuizing + fans ga ik hier bestellen, alleen zou ik graag van freddy willen weten wanneer hij deze waanzinnige kast in voorraad heeft, mocht het namelijk zo zijn dat een andere shop hem eerder heeft dan gaat mijn keuze daar toch snel naar toe omdat ik mijn hardware zo snel mogelijk in een kast wil hebben ;)

Verder ga ik mijn oude systeem ombouwen tot home server, maar daar moet ik eerst nog een P180, P182 of P183 voor op de kop zien te tikken :D

Dit was het dan :)

Groentjes,

LeMoN
 
Nee, ik werk bij de paradigit in roosendaal ;) kweet niet welk filiaal hij werkt :D

009054-1.jpg

Voorproefje :p

Kast komt van de week binnen bij Highflow dus ga hem vanavond bestellen :D!
 
Foxtrot00 ;), Als je het goed gelezen had had je die vraag niet hoeven te stellen :p

PS. behuizing is besteld bij Highflow :D! ff wachten op het retour storten van azerty en dan kan ik hem betalen en dan heb ik hopelijk eind volgende week :D!!!!
 
welcome_smiley.gif


Dat zal een korte worklog worden met die obsidian. Die kast is van alle gemakken voorzien. :023: Als die heel goed verkocht gaat worden zal het rustig gaan worden in de worklog/mod sub forums. ;)
 
Coolfris dat denk jij :D ik heb nog wel een idee wat ik wil gaan doen met de obsidian hoor :D is het niet om te prepareren op WC dan is het wel om andere modificaties aan te brengen :D!

Enige waar ik op moet wachten is het moment dat ze het solid side panel gaan verkopen, want ik wil een custom side panel gaan maken :D!

@Joren kan best kloppen dat ie is gespiegeld, foto is genomen met mijn webcam namelijk xD!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
mixedup gefeliciteerd Henry aka @glosy_nl Felicitaties 4
Maarten/Pine Maarten Hoeks - aka Pine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
R Reax AkA Riny Schippers Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Rick aka SkullCrackZ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
igotaweener igotaweener aka Zhou Jin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
V verreckie aka Matthias Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
H HansK aka hansdegebruiker, Corsair 800D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
BlaserR93 BlaserR93 aka Harry vd Merbel over zijn HAFfective X1 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Asphiax Fluitend/Piepend/Krakend van Videokaart aka Coil Whine Hardware & Software 30
G Gekkehuus aka Gert stelt zicht voor; Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Okkii Pasha aka Hondje van Okkii Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Freddy [1993] Blood in Blood out aka Bound by Honor. VATOS LOCOS!!! :) Films / Movies 11
F Marc aka -_-Freak Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
W Tim aka Warlock Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Q Q-light aka Laurens Longé Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy DangerDen Waterbox Plus aka Lanbak Gallery & Build Logs 255
Homienator .:Homie6080 Aka. Homienator:. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
M Kevin aka Metalleke Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan