Al weer de vierde update, tijdje niets laten horen omdat ik het druk had met school en gamen @ PS3
. Gisteren vrij van werk dus dacht ik nu moet het maar gebeuren dan
. Heb lekker relaxt op me kamer op de grond gezeten met SlamFM op de achtergrond en alles verliep prima
Geen problemen gehad met assembleren, alleen had ik mijn 8 pins niet goed erin gedaan waardoor hij weer niet op wou starten
maar dit had ik de vorige keer ook al dus had ik het probleem snel gevonden
!
Genoeg gelult, tijd voor foto’s! het zijn er niet veel maar wel voldoende denk ik zo
. Heb ook wat foto’s in het donker proberen te maken, maar het gebrek aan een statief en een goede foto camera zijn dit geen topperts
Hardeschijf in hot swap tray gestopt
Moederbordje gemonteerd, wat een ruimte blijft er alsnog over xD!
De eerste kabels al getrokken. Alle
fans zitten nu op een molex aansluiting, totdat ik de 6 kanaals fan controller gekocht heb @
highflow . Ook ga ik het nog netter ordenen door middel van de kabel klemmen die microstar ook heeft gebruikt, maar dit komt pas nadat ik gesleeved heb.
Fan gemonteerd op cpu koeler. Reden dat hij links zit is vanwege de intake fan achteraan, nu heb ik een super airflow over mijn cpu koeler waardoor de temp in idle zo goed als gelijk is aan kamer temperatuur!
GPU gemonteerd
!
Overzichts shot
Kabels aansluiten
Ready for take off!
En up and running!
Geinig honey comb effect door de leds
boven in!
En nog eentje om het af te leren
De volgende update zal waarschijnlijk nog even duren en betrekking hebben op sleeving & fan controller
!
@Quadcore het is nog niet klaar, maar ik moest de boel inbouwen om ruimte te maken op mijn kamer. En ik zal veelal van de mods kunnen uitvoeren buiten de case